xOtje schreef:Zo tijdje niet online geweest. Heb een berichtje via mp gehad, maar bleek net weer te ver weg, al had ze een leuk aantal pony's staan..
Wat erg voor je..
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AnikaTje schreef:xanthos111 schreef:Baal er echt van dat ik in België woon. Het lijkt mij dat er in Nederland veeeel meer mensen op zoek zijn naar een verzorgpony of een bijrijdpaard. In België moet je echt lang afwachten en zoeken naar iemand die je paardje hier zou willen komen verzorgen ( altans , toch in de streek waar ik woon)
Hey!
Ik (& mijn vriendin) wonen ook in België groot gelijk! Moeilijk te vinden!
Waar woon je? Kan ik je helpen??
AnikaTje schreef:xanthos111 schreef:Baal er echt van dat ik in België woon. Het lijkt mij dat er in Nederland veeeel meer mensen op zoek zijn naar een verzorgpony of een bijrijdpaard. In België moet je echt lang afwachten en zoeken naar iemand die je paardje hier zou willen komen verzorgen ( altans , toch in de streek waar ik woon)
Hey!
Ik (& mijn vriendin) wonen ook in België groot gelijk! Moeilijk te vinden!
Waar woon je? Kan ik je helpen??
AnikaTje schreef:HeyVoor euh.. Als Deesje on komt! Ik weet nu hoe foto's te plaatsen! Foto van Sammy! (verzorgpony!)
[ Afbeelding ]
![]()
[ Afbeelding ]
Losgelaten.. Gevaar!![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Daar staat ie dan..
AnikaTje schreef:hey anthos:
Antwerpen.. Wijngem
waarom den je niet dat het nog lang zal duren?
xanthos111 schreef:AnikaTje schreef:hey anthos:
Antwerpen.. Wijngem
waarom den je niet dat het nog lang zal duren?
Ze is nog maar 12 jaar en heeft niet echt verantwoordelijkheidsgevoel. Ze is nu al 4 weken niet geweest door de sneeuwval en familiale omstandigheden. Nu had ze beloofd om gisteren langs te gaan maar ze heeft nog niks laten weten dus denk niet dat ze geweest is. Maar ze wordt gepest op school en daarom had ik er medelijden mee. Maar nu moet ik toch echt aan het belang van mijn pony beginnen denken
Deetjeeuh schreef:Ik heb nu wel iets gevonden wat me leuk lijkt, en ook met mijn ouders over gehad. Maar nu zit ik toch te twijfelen. Het is namelijk een shetlander en zou dus niet kunnen rijden. Opzich vind ik dat geen probleem, vind het ook heerlijk om er dingen naast te doen! En het zou handig zijn om ervaring op te doen, eigenaar is bereid dingen te leren. Pony is bekend met lange lijnen, longeren, vrij springen (aan de hand), verkeersmak, hij kan naast de fiets lopen en is beleerd voor de kar (en slee). Ze wil ook nog eens veel vrijheid geven.
Lijkt me dus heerlijk om van te leren, en te genieten! Ik maak me ook wel een beetje druk om school, kan ik het wel redden? Vooral omdat rijden ook veel tijd kost. Ik wil dus niet perse rijden, dat zeker niet. Maar toch ben ik er bang voor dat ik op een gegeven moment geen uitdaging meer vind? VD en alles helemaal niet leuk vind om te doen? Dus daarom twijfel ik heel erg, toch nog doorzoeken of het misschien toch nog wat vind? Of toch wel hiervoor gaan?
AnikaTje schreef:Deetjeeuh schreef:Ik heb nu wel iets gevonden wat me leuk lijkt, en ook met mijn ouders over gehad. Maar nu zit ik toch te twijfelen. Het is namelijk een shetlander en zou dus niet kunnen rijden. Opzich vind ik dat geen probleem, vind het ook heerlijk om er dingen naast te doen! En het zou handig zijn om ervaring op te doen, eigenaar is bereid dingen te leren. Pony is bekend met lange lijnen, longeren, vrij springen (aan de hand), verkeersmak, hij kan naast de fiets lopen en is beleerd voor de kar (en slee). Ze wil ook nog eens veel vrijheid geven.
Lijkt me dus heerlijk om van te leren, en te genieten! Ik maak me ook wel een beetje druk om school, kan ik het wel redden? Vooral omdat rijden ook veel tijd kost. Ik wil dus niet perse rijden, dat zeker niet. Maar toch ben ik er bang voor dat ik op een gegeven moment geen uitdaging meer vind? VD en alles helemaal niet leuk vind om te doen? Dus daarom twijfel ik heel erg, toch nog doorzoeken of het misschien toch nog wat vind? Of toch wel hiervoor gaan?
Je hoeft toch niet te rijden als ie voor de koets kan! Wat superleuk! En de slee![]()
Ik zou het wel willen doen![]()
Als het je iets lijkt.. Probeer is n keer!