Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horzlover schreef:Natascha1400 schreef:Ik vind het vooral jammer dat veel mensen bijrijders en of verzorgers vanaf 18 jaar zoeken, alsof wij 15- jarige niet verantwoordelijk zijn!
Natuurlijk snap ik het ook wel, maar soms heb ik toch het idee dat het een beetje overdreven is. Ik ken genoeg jonge meisjes die beter met paarden zijn dan 18 jarigen..
Ik heb nu een jaar een heel leuk paard bijgereden, verzorgd, uitgemest ed.. Alleen is dat paard nu 'zonder dat ik het wist' op marktplaats gezet. Daarnaast verzorg ik al 1.5 jaar een paar shetlanders. Rond de 3 tot 4x per week. Dus ik denk best wel dat ik verantwoordelijk heb met mijn 15 jaar ;p
Ik weet dat binnenkort mijn verzorgpaardje verkocht gaat worden, dus ik ben toch al opzoek naar een nieuwe. Nu heb ik in lunteren wat gevonden. Maar is dit niet een beetje snel?
Ik weet op je laatste vraag geen wantwoord maar dat van de leeftijd daar zou ik niet aan beginnen want zo als je als leest in het topic heb ik het ook gerprobeert en kreeg ik alleen maar half bokt over me heen en dat vond ik zelf neit fijn
Natascha1400 schreef:Ik vind het vooral jammer dat veel mensen bijrijders en of verzorgers vanaf 18 jaar zoeken, alsof wij 15- jarige niet verantwoordelijk zijn!
Natuurlijk snap ik het ook wel, maar soms heb ik toch het idee dat het een beetje overdreven is. Ik ken genoeg jonge meisjes die beter met paarden zijn dan 18 jarigen..
Ik heb nu een jaar een heel leuk paard bijgereden, verzorgd, uitgemest ed.. Alleen is dat paard nu 'zonder dat ik het wist' op marktplaats gezet. Daarnaast verzorg ik al 1.5 jaar een paar shetlanders. Rond de 3 tot 4x per week. Dus ik denk best wel dat ik verantwoordelijk heb met mijn 15 jaar ;p
Ik weet dat binnenkort mijn verzorgpaardje verkocht gaat worden, dus ik ben toch al opzoek naar een nieuwe. Nu heb ik in lunteren wat gevonden. Maar is dit niet een beetje snel?
Vjestagirl schreef:Natascha1400 schreef:Ik vind het vooral jammer dat veel mensen bijrijders en of verzorgers vanaf 18 jaar zoeken, alsof wij 15- jarige niet verantwoordelijk zijn!
Mijn ervaring met 15 jarigen is dat ze eventjes komen en daarna niet meer, erover liegen of ze wel of niet geweest zijn, dingen doen die ze niet mogen doen en dingen niet doen die ze wel moeten doen. Voor mijn geen 15 jarigen meer.
Natascha1400 schreef:Ik vind het vooral jammer dat veel mensen bijrijders en of verzorgers vanaf 18 jaar zoeken, alsof wij 15- jarige niet verantwoordelijk zijn!
Sparky10 schreef:haha ja sorry hHilde er werd over begonnen en ik had dus in mijn advertentie gevraagd om een ouder iemand naar anleiding daarvan wou ik even vertellen waarom dat mijn reden is:)
affijn verzorgster nog niet gevonden en wel al bevallen..
RGBrink schreef:Nou ik snap dr niets van.. afgelopen weekend bijrijder 4 op bezoek gehad, hele vriendelijke vrouw met wie de klik er meteen was.. dus heel positief.. Ook alle bijrijders welke langs zijn geweest waren enorm enthousiast over mijn paard en gaven ook aan dat hun indruk van mij positief was.. echter haken ze allemaal af![]()
Natuurlijk snap ik dat een paard wat op het punt staat ingereden te gaan worden een uitdaging is.. maar mijn advertentie lijkt me duidelijk genoeg dat je weet wat je kan verwachten (zie onderschrift)
Ik baal dr echt wel een beetje van dat iedereen de uitdaging uiteindelijk neit aandurft.. daar denk je toch van te voren over na? ook mijn paard heeft zich niet enorm misdragen en is goed opgevoeddus daar kan het niet aan liggen..
Wat doen we.. (ik en knol) verkeerd?
RGBrink schreef:@ runasays: ik vind hem niet onduidelijk! ik vind hem erg netjes.. wellicht ontbreekt er té duidelijk voor mensen dat het echt gaat om een sportpaard op niveau.. ?