Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben namelijk een eigenaar!

loyce_ schreef:De eigenaar van mijn vz shet is erg aardig ik mag heel veel van haar we beginnen nu heel erg met haar! ze moet nu spieren krijgen!
en van mijn vz. ezels is ook super aardig ik krijg daar altijd iets lekkers en we gaan altijd lekker praten enzo!
en van mijn vz. shet (andere) een fries (staan bij elkaar) is ook erg aardig een beetje sirueus en niet veel humor maar HEEL erg aardig! hij stelde voor om een bak voor ons ( lisette en ik, heet op bokt nando_) te maken al een tijdje geleden maar het komt wel!
, maar kort om aardig dat wel
T zijn zussen van 17 en 19 ofzow, t zijn egt goeie vriendinnnen geworden en met hun ouders enzo kannik ook heel goed opschieten
het meisje van wie ze zijn is nu 14, toen ik dar kwam was ze 6 jaar (dus ik kom daar al enige tijd
).
), soms logeer ik daar in de zomer, en 2 jaar geleden ben ik met haar en der moeder naar zweden op vakantie gegaan (om Mo te bezoeken die verzordge samen mij mij een tijd de pony's).
, ik vind het zo leuk dat ze elk jaar wat geven voor sinterklaas en mijn verjaardag!
!
Mirjammie schreef:Ik heb volgens mij echt de meest geweldige eigenaar ooit gevonden nu![]()
Ze zorgt supergoed voor haar paardjes, zorgt dat het ze aan niets ontbreekt!
Ze vertrouwt me helemaal met haar paarden, echt heel fijn. Ik ben zo blij met haar hahaha![]()
.. Nou zoals je al weet zijn wij (ik en de paarden kindjes) ook heeeeel erg blij met jou... Je bent een topper! Ben zoo blij dat ik nu eindelijk eens een goede verzorgster/bijrijdster heb gevonden, want dat is nog zo makkelijk niet tegenwoordig!!!
Hij vraagt mij om advies, is gezellig en ik mag doen wat ik wil. Het is net alsof ik vijf paarden van mezelf heb 
.
!