Lien, mijn moeder was vroeger echt net zo erg Ik en mijn broertje mochten steeds maar een uurtje, en bleeeeeeegh altijd liep ze te zeuren... Maar nu zit ik echt dag en nacht achter m'n laptop
Achja.. nu zit ik ook al bijna hele dag achter de pc.. En ben misschien ook wel beetje verslaafd ja.. Alleen mn broertje zit ook hele dag te playstationen ofzo.. Dus ik vind dat ik ook hele dag mag computeren!
inderdaad lien ik vind playstationen erger dan pc heb gister trouwens het formulier ingeleverd bij de winkel voor het vakken vullen als ik genoeg geld verdien ga ik een playstation 2 kopen dat wil ik echt graag
eyo wat doe je nou die tekeningen zijn niet van jou had dat maar niet gedaan de club van sinterklaas komt eraan eyo wat doe je nou iedereen is opzoek naar jou - -in de confettie fabriek
de piet is uit zn doen de tekeningen, van sinterklaas die zijn weg (jippie ajo) en over hoogte piet tuurt vanaf de toren maar hij ziet niks wat een pech (wat en pééch) de hoofdpiet speurt en kijkt daar wat op tekeningen lijkt
eyo wat doe je nou die tekeningen zijn niet van jou had dat maar niet gedaan de club van sinterklaas komt eraan eyo wat doe je nou iedereen is opzoek naar jou - -in de confettie fabriek
eyo eyo eyo eyo eyo eyo
muziekpiet doet echt zijn best stopt zelfs met snoepen en zoekt geweldig goed mee (jippie ajo) de testpiet krijgt iets getest ze is aan't speuren en helppiet helpt haar daarmee (help darméé) en ik hoop echt dat het werkt voordat sinterklaas het merkt
zoeken zoeken, in alle gaten en hoeken (hoeken) we moeten alles onderzoeken (zoeken) die boeven zijn echt niet de baas zoeken zoeken, vergeet niet alle dooie hoeken (hoeken) we moeten alles doorzoeken (zoeken) we zijn de club van sinterklaas
Ik haat zowat de ps2 Mn broertje zit er de hele dag achter, en dan zit ik tegen mn moeder te zeuren van : jaa hij mag wel hele dag en waarom ik niet dan?
Zegt hij zo van: "puh, van playstationen krijg je lekker geen vierkante ogen..".. Grr