Nee, ik ben ook niet echt geïnteresseerd in het mennen hoor. Maar de eigenaresse gaat met Stru een demo geven, dus daar wil ik wel even bij zijn natuurlijk
RObin, indoor Brabant is voor mij niet echt centraal hoor. Ghehe. JA ga ik misschien wel heen, als 'k mijn moeder zover krijg. Ik wil iig wel..!
Tja. Ik zit weer 's niet op school.. Kgaa kapot van de buikpijn. Auwch.. En ben daar beeetje misselijk door (beetje boel).. Tjaa.. Is morgen of (hopenlijk) vanmiddag wel weer over..
Oh trouwens wij hebben zon systeem op school. Je moet cursussen volgen etc. Krijg je studiepunten voor.. Moet je aan het eind van het jaar 100 hebben enzo.. Maar al die flutcursussen zijn dom. Dus nu gah k van de week samen met mams nr t verzorgings/bejaarden tehuis om te kijken of k daar een maatschappelijke stage kan krijgen.. Krijg ik dan ook studiepunten voor haha..
Vast wel, of niet .. Ann komt de Vrijdag in onze herfstvakantie met de Eend. Als 't weer het toelaat Toch Ann? .. * En als er dit keer niet weer wat tussenkomt
zo heeel erg veel verschil is dat nou ook weer niet hoor en als je dan toch bezig bent maakt het niet uit of je nou iets langer onderweg bent of niet, mja daar hebben sommige het geduld niet voor