Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nannes schreef:
Eigenlijk vind ik betalen voor een verzorgpaard ook niet kunnen. Je doet wat voor hun en ze verdienen er nog mee ook. en vooral als je ook nog de stallen enzo moet mesten.
LadyVal schreef:ja dat ben ik nu dan ook van plan.. en ik had al een aantal argumenten klaar liggen om het te doen... moest alleen de moed nog verzamelen..
en nu belde ik haar gister omdat ze naar de boerderij zou komen maar ze was er niet (bleek dat ze dus weer niet kon, maar het niet nodig vond om door te geven) en toen kwam ze ermee dat ze met me om de tafel wil om het een en ander op papier te zetten over wat ze mag en wat ze dan betaald..
maar ik vind dat we al een mondelinge afspraak hadden,
en die is ze niet nagekomen..
ik weet echt niet goed hoe ik het netjes over kan brengen
mirgino schreef:ik ben dus iemand die een bijrijdster heeft die meedeeld in de kosten.
ik koop een zadel waar ze lekker zitten,mijn vorige bijrijdster wilde graag boomloos,dus heb ik er 1 gekocht.
en degene die nu op Cheyenne rijd krijgt een Wintec 2000 waar ze mee kan dressuren en springen.
ik zorg voor alle spullen,en heb graag dat ze het naar de zin heeft.![]()
en ik vraag een bijdrage , maar verplicht niemand om op mijn paardje te rijden!![]()
dus degene die er geen geld voor over heeft ,zal op mijn adv niet reageren.
ik heb nu meer dan 30 jaar paarden en ik vindt het normaal dat er meebetaald wordt!![]()
ik ben niet afhankelijk van een bijrijdster,het is niet zo dat als zij ermee stopt dat ik cheyenne gelijk moet verkopen.
en ik heb altijd betalende bijrijdsters gehad,dat is hier heel normaal.
ik heb ook altijd volwassenen gehad![]()
alleen voor mijn shet had ik een meisje van 12jr en haar ouders vonden het normaal dat ze meebetaalden.
want alles slijt,en alles kost geld