Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anjali schreef:Kennelijk ben je niet verzekerd voor schade door of aan je verzorgster. Ik zou gewoon zeggen dat om die reden ze helemaal niet meer op je paard mag rijden.Dat is toch duidelijk en daar hoeft ze zich ook niet persoonlijk door aangevallen te voelen.Als er een persoon invalide wordt door een ongeluk met jouw paard dan kunnen claims zo hoog oplopen dat het tot jouw faillissement leidt.
Zebrastreep schreef:Inmiddels heb ik bevestiging van het springen en galopperen en daarbij ook veel struikelen.
Als mijn pony ook niet correct wordt gereden struikelt ze inderdaad heel veel dus ik ga het rijden per direct even stop zetten. Maar goed ik kan er dus nu niet geen dus dat gaat even via een appje voor deze week.
Ik zeg anders wel dat mijn pony wat kreupel is en daardoor niet gereden kan worden en een week op rust staat
littlexannie schreef:Stripe000 schreef:Ik snap de mensen niet die TS nu bijna dwingen om actie te ondernemen
Het is haar paard en haar keuze
Laat haar gewoon zelf haar keuze maken wanneer en hoe ze contact opneemt met de verzorger.
Dat gedwongen gedoe hier vaak op bokt, ergerlijk
Ze vraagt gewoon advies en advies is niet dwingend
Sluit ik mij helemaal bij aan..
En dan dit soort reacties "Maar waarschijnlijk is het voor TS geen probleem om het uit te stellen" vindt ik wel erg kort door de bocht.![]()
Ben er van overtuigd dat TS er niet zo makkelijk over denkt en er graag wat mee wil doen.
Maar werkt iedereen niet hard om zijn paard te onderhouden?
Verzorger zal ook planningen hebben dus soms loopt dit langs elkaar heen.
Zou fijn zijn als hier ook wat begrip voor getoond wordt in plaats van die dwang hier.
Weet zeker dat TS gaat doen wat ze moet doen.
TS, goed dat je voor nu even een oplossing hebt bedacht om het rijden tegen te gaan!
Zebrastreep schreef:Mijn moeder is laatst bij unive geweest en heeft alles nagevraagd. Ik had blijkbaar ook een 3 dubbele reisverzekering dus vandaar dat we alles hebben nagevraagd
Maar waarschijnlijk gaan we het rijden ook niet meer doen. Als ze perse actief wil rijden is het beter om op zoek te gaan naar een jongere en fitter pony die meer te bieden heeft.
siskeh schreef:Even "offtopic" maar "ontopic" AVP is niet alleen voor bijrijders etc. natuurlijk belangrijk, maar ook als je paard gewoon op een (pension) stal staat, ook daar kunnen dingen gebeuren.. stél dat ie(niet door nalatigheid van staleigenaresse) losloopt, besluit lekker tegen een auto aan te schuren of de moestuin van de buurman bij te werken, daar is ook je AVP voor..
ChristaMoor schreef:Wij hebben ook de verzekering bij Unive en daar zitten max drie paarden bij in.
Anne_vD schreef:ChristaMoor schreef:Wij hebben ook de verzekering bij Unive en daar zitten max drie paarden bij in.
Meelezer hier maar klein tipje. Er zijn verschillende 'vormen' Unive dus check alsjeblieft ook de voorwaarden bij twijfel of paarden standaard meeverzekerd zijn. Snap je de voorwaarden niet mag je mij altijd een pb sturen. Ben verzekeringsadviseur en wil zeker even meekijken als je dit fijn vindt
Brainless schreef:Meelezer hier maar klein tipje. Er zijn verschillende 'vormen' Unive dus check alsjeblieft ook de voorwaarden bij twijfel of paarden standaard meeverzekerd zijn. Snap je de voorwaarden niet mag je mij altijd een pb sturen. Ben verzekeringsadviseur en wil zeker even meekijken als je dit fijn vindt