Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
moyra schreef:Het meisje zit in groep 6 waarschijnlijk dus nog midden in de basisschool.
Ik weet niet wat jij op die leeftijd deed maar ik galoppeerde rond in plaats dat ik liep en mijn fiets was een paard
Ze speelt een paardenspel op internet en hoe het precies werkt weet ik niet, maar je kunt paarden kopen, prijzen winnen en dat soort dingen. Vindt ze helemaal te gek en gaat ze helemaal in op. Ze heeft al een aardige wei vol.
ze ziet Facebook ongetwijfeld niet als een echte wereld, met echte mensen en echte consequenties.
) . Fantasie en werkelijkheid lopen een beetje door elkaar nog
(maar ik vond het wel aandoenlijk)

Roos_1994 schreef:IK HEB WEER EEN LEUKE UPDATE..![]()
![]()
Ze zou dan nu echt gaan laten zien dat ze wilde verzorgen. Maar alsnog zegt ze iedere dag af.. Ik en mijn vriend plannen volgende week een gesprek met haar en haar moeder (als dat lukt) en dan zal ik ze zeggen hoe het zit en vertellen dat ze bij deze weg kan gaan:) Simpel..
Lielle schreef:Ik vind je erg flauw in dit topic. Wel een soap voor de ramptoerist maar geen actie ondernemen.