NoeskaMoos schreef:@Booooo (zijn dat genoeg o's haha)
Wat vervelend dat iedereen veel geld vraagt! Een kleine bijdrage snap ik helemaal (en is al uitvoerig besproken hiervoor), maar er is inderdaad ook zoiets als te veel.
Toch raar, ik had altijd het idee dat het in Brabant allemaal wat minder om geld draaide, ik heb om mij heen nog nooit gehoord van geld voor verzorgpaarden (omgeving Roosendaal).
Sinds ik rond Utrecht zit, reizen de prijzen de pan uit. Heeft ook te maken met hoge stallingskosten hier, verwacht ik zo.
Dat er dan in jouw omgeving wel weer geld wordt gevraagd is erg jammer.
Rucphen is zeker te ver voor je? Daar kan ik wel voor je rondvragen (via-via werkt altijd erg goed in de paardenwereld haha)
Wat is veel geld?. Ik vind bv 100 euro voor 3 dagn in de week per maand niet veel geld?. met alles wat je erbij krijgt dit is echt NIET de helft van de stalling. Voor iemand die een normale baan heeft geen student is en leuk verdient is dat echt niet veel geld. Ik wil ook geen studenten of iets maar mensen die werken en ervaring met eigen paard hebben.
Prijzen reizen idd hier de pan uit er is bijna gaan stal meer van onder de 175 euro met een goede bak. 175 euro is met bak voor de resr afwachten wat het doet in de winter.
Denk ook dat het anders is als ik idd andere omgeving woonde en ze aan huis had staan. ben nu verplicht in pension te gaan.