Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Tja, vooroordelen misschien, maar ik zou bij een 19-jarige manègepony niet hetzelfde verwachten als een 19-jarige privépony, uitzonderingen daargelaten natuurlijk. En verder zou ik dus niet verwachten dat ik op een 19-jarige ex-manègepony op pensioen volop zou mogen rijden, die pony is niet voor niks ex-manègepony denk ik dan ... Maar dat zal een verschil in aanvoelen zijnVerder staat er ook gewoon in dat er niet echt op gereden kan worden (af en toe een stapwandeling daargelaten).
En misschien waarom het er ook bijstaat .. niet dat ze denken dat ik die probleempony gemaakt heb ofzo, gewoon dat ze weten dat hij nog een heel leven voor mij gehad heeft ...
Citaat:Ik ben ....., ik ben 14j, ik heb 5j rijervaring en rij in de half-gevorderden (....). Ik ben opzoek naar verzorgpaard/verzorgpony. Grondwerk is geen probleem. Liefst in de omgeving ...... Stallen uitmesten zal ook geen probleem zijn als dit erbij zou horen. Ik zou doodgraag nog meer bezig zijn met paarden/pony’s en nog veel meer bijleren en ervaringen op doen.
Berijden is niet noodzakelijk! Als uw paard/pony niet meer bereden mag worden, wil ik hem de nodige beweging geven.
Dus als je niet zoveel tijd hebt om je eigen paard/pony te verzorgen en/of te berijden, kan ik bijspringen op woensdag en in het weekend.
Zoekt jou paard/pony misschien een lieve, leuke, vrolijke verzorgster? Contacteer mij dan! Reageer dan snel! Tot binnenkort misschien.