En gefeliciteerd met nieuwe verzorgster
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nargini schreef:Paardeneigenaren: Waar letten jullie op als er iemand voor de eerste keer komt kijken?
mariska32 schreef:Nargini schreef:Paardeneigenaren: Waar letten jullie op als er iemand voor de eerste keer komt kijken?
stipt om nr 1 de omgang/gedrag naar het paard.
Nargini schreef:Paardeneigenaren: Waar letten jullie op als er iemand voor de eerste keer komt kijken?
anna49 schreef:Ben idd ook op zoek maar het lijkt wel of niemand zich aan de afspraken houdt... en op het laatste moment afzeggen alsof het om een fiets gaat....
Maar goed, als ze het paardje niet belangrijk genoeg vinden dan hoeft het voor mij ook niet, ze verdient nl. het beste!f
Gelukkig heb ik alle tijd om goed te zoeken en ben ik dus vanaf nu ook wat kieskeuriger geworden.
Heb vooral gelachen om wat de staleigenaren voor hun eigen hengst meemaakten: ze werden gebeld door een moeder of het ook een geschikt paard zou kunnen zijn voor haar dochter van ca. 12 jaar die net was begonnen met rijden. Let wel: het is echt heel erg een hengst. In de advertentie had al gestaan: zeker niet voor beginners en toch bellen ze. heel apart.
Chaos schreef:Okee.
Ik heb inmiddels een kleine week mijn advertentie online. Enkele leuke reacties gehad, helaas zijn die mensen al wel ouder. Op zich geen punt, maar met een pony van 1.25m. is het lastig bovenaan meerijden in de dressuur. Maar als ze willen mogen ze!!
En een hoop rare reacties.
Ook van mensen die de advertentie totaal niet of maar half gelezen hebben.
Meisje van 1.85m. wilde op mijn paard rijden (welk paard?????).
Meisjes van 14 (3vriendinnen) wilden mijn pony verzorgen (ik zoek één huurder!!!!).
Meisje van 11 waarvan mams vind dat ze geen lessen hoeft en gelijk kan starten met mijn jonge pony. Meisje rijd 2jaar manegelessen in een groep en is de nieuwe Anky volgens mams (daarop heb ik gereageerd dat ik niet iemand zoek die met 11 al uitgeleerd is).
Pffffffft.
mnkortleve schreef:*Hoe consequent iemand is, bij mij is nee nee en word geen ja, hoe snel ze iets corrigeren en op welke manier dat ze dat doen.
Destino schreef:Even vanuit mijzelf gesproken zou ik het een soort 'eng' vinden om het paard wat harder aan te pakken als je er voor het eerst bent en de eigenaar staat te kijken.
Zou het dan een beetje in het midden laten denk ik..