Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EngeltjeS schreef:Zal ik zeggen dat ik dit enorm herken?
Niet met verzorgpaarden hoor. Dat waren hele aardige mensen.
Maar op de manege?
De vader van de eigenaresse, die heeft me ooit een kus op de wang gegeven. Vreemde opmerkingen (ik was, 13 jaar meen ik). Maar heb het genegeerd. Tot de staljongen me op msn had etc. En die had me toch rare fantasieen....
Achteraf gezien bleek ik niet de enigste bij deze twee zijn te geweest. Maar wel meerder meiden die dit ook hebben mee gemaakt.
(En dan krijg je nog meer verhalen te horen, dan je weten wil)
Erg goed topic hoor. Dit hoort zeker niet!
hoe gaat het nu met je TS? Nu je ook weet dat het vaker voor komt, dan je ooit wil weten...
*misschien een tip: Dit topic zichtbaar laten maken, ook op de homepage van bokt. Want ik zie hem niet. Komt omdat het VZ-topic is denk ik*
Armaris schreef:Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt
Wel vind ik, in het verhaal van een poster op de vorige pagina, dat je nl wel naar buiten zou mogen gaan. Kom op, leven we in een discriminatie? Mogen vrouwen niet meer op straat?
Helaas durf ik het ook niet (meer) maar ik vind het wél ontzettend jammer
DoryXxX schreef:Ach, wij worden wel eens 'geknuffeld' of op onze kont geslagen. Moet ik hier nou zoiets van denken? Hij doet wel eens vriendschappelijk 3 zoenen (net als bij een verjaardag) geven, of een aai over je hoofd (wat haat ik dat soms). Maar moet ik hier nu metteen extreem over gaan denken? Een ander meisje denkt dat dus wel en door haar zou ik bijna bang worden. Maar ik ben wel zovaak alleen met de eigenaar geweest, gisteren nog, en toen ik een jaar of 8 was, terwijl er nog nooit iets gebeurt was. Ik merk het eigenlijk pas sinds ze dat tegen me zei.
nanette1 schreef:Mijn vriendin liep stage bij een bedrijf. Ze moest bepaalde dingen afgetekend hebben voor haar opleiding.... Zei die man jaa, als je met mij naar bed gaat en alles doet wat ik wil in bed teken ik alles voor je af. Mijn vriendin zei nee, dat doe ik niet. Toen zei die man OKE dan teken ik niks af mag je nog eens een jaar overdoen bij een andere manege! Ze is toen serieus met hem naar bed geweest... Ze was toen 16 jaar. BRR, dat is echt ziek....
DoryXxX schreef:Ach, wij worden wel eens 'geknuffeld' of op onze kont geslagen. Moet ik hier nou zoiets van denken? Hij doet wel eens vriendschappelijk 3 zoenen (net als bij een verjaardag) geven, of een aai over je hoofd (wat haat ik dat soms). Maar moet ik hier nu metteen extreem over gaan denken? Een ander meisje denkt dat dus wel en door haar zou ik bijna bang worden. Maar ik ben wel zovaak alleen met de eigenaar geweest, gisteren nog, en toen ik een jaar of 8 was, terwijl er nog nooit iets gebeurt was. Ik merk het eigenlijk pas sinds ze dat tegen me zei.
aardbeitje_ schreef:Ik herken dit wel ja.
Alleen dan over de telefoon.
Je bent jong, plaatst een advertentie op marktplaats, mét telefoonnummer (wat ik overigens niet meer doe) en word gebeld door een man die nog wel paarden heeft staan die ik mag rijden!
Ik enthousiast natuurlijk, maar ik moest er "wel wat voor terug doen" dus ik vroeg wat ik dan moest doen (ik dacht aan mesten oid) en hij doelde dus op s.ex en zei dat ook.
Heb opgehangen en ben huilend naar m'n moeder gegaan, ik was behoorlijk geschrokken.
DoryXxX schreef:xTinkertje @ Iets wat sterk lijkt op zo'n 'vriendinnenknuffel', maar dan zeg maar armen om je heen.
rayoow @ Mijn vriendin zegt ook, als hij aan je zit gewoon wegduwen en nee zeggen.
We zijn met 4 meiden, en 3 van ons hebben hier last van. Bij 1 doet hij het erger dan bij mij, en bij de andere, dat is degene die hem duidelijk maakt dat ze niet graag 'schat' door hem genoemd word.
Hij heeft ook wel eens een smsje gestuurt naar het andere meisje (al weet ik niet of ik dat moet geloven) van 'je weet wat ik voor je voel' . Maar nu ze me dat verteld, let ik wel beter op.