Hoeveel betaal je // wat mag je met je vz poown? :D

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xjenniifer94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 09:59

Eerst zou ik een fries gaan bijrijden voor 2x in de week, wat 50 euro in de maand zou gaan kosten, zonder het geld wat ik dan voor de lessen zou moeten gaan betalen.

Maar nu rijd ik twee, 3-jarige merries en daar hoef ik niks voor te betalen, en ik kom nu zo'n 2/3 keer per week om ze beiden te rijden, en evt later als ik les wil nemen en wedstrijden ga rijden, moet ik alleen dat zelf betalen :)

1906

Re: Hoeveel betaal je // wat mag je met je vz poown? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 11:46

ik heb nu best veel verzorpony,s op een plaats.
hoef er niks voor te betalen.
de arabieren rij ik niet. maar op de friezen rij ik wel.
maarja je moet ook maar zoiets vinden.

daphne1997a

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:22

Ik betaal voor mijn verzorgpony 60 euro per maand,
En ik mag er alles mee doen ;
- Zo vaak als ik wil rijden.
- Buitenritten maken.
- Wedstrijden rijden.
- Lessen. (op eigen kosten)
- Springen.
- Dressuur.

Alles :D

Xxxxxxxxxxx

Leinearthur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:24

Ik heb een eigenpony maar daarnaast heb ik ook nog twee verzorgpony's voor beide betaal ik niks en mag komen wanneer in wil. We mogen er ook mee doen wat we willen :)

EmmieEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 10:32

het gaat om een shet en een beetje een welsh. Maar ik betaal niks en mag met de shet alles doen en de welsh mag ik af en toe rijden en gewoon borstelen enzo. :D

Xreneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 12:51

ik heb drie verzorgpony's naja eigenlijk 1 shetje 1 paard en 1 pony
en ik betaal helemaal niks en mag er alles mee ! bij dat paard
en die shet komt het erdoor dat ik de eigenaar onwijs
goed ken ! en bij de pony heb ik gewoon onwijs veel geluk
gehad !:)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 17:18

Ik heb een tijdelijk bijrijdpaard waar ik niks voor betaal (alleen iedere week een priveles.) Ik mag 2x per week rijden. Les mag ik kiezen, van de priveinstructeur of naar de paardenclubles (ben ik zelf lid van met mijn pony).

Op een van mijn shetten rijdt een meisje van 7. Ze hoeft niks te betalen en rijdt nu 1x per week (stappen in de bak). Vanaf oktober gaan ze 1x per week naar de ponyclub. Als ze straks samen meer ervaring hebben mogen ze mee op buitenrit en dan mag er ook gesprongen worden. Als ze wil mag ze in de toekomst ook wedstrijdjes gaan rijden.

Anouk146

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 14:21

niks..rijdt 2x in de week en mag ook wel een keer extra als ik het aangeef, maar heb daar meestal geen tijd voor helaas :(
les en misschien over een tijdje wedstrijden wel zelf betalen maar das niet meer dan logisch ;)

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 06:31

ik betaal niks en kom 2 á 3 keer per week :) en ik help 2 keer per week met voeren, uitmesten enz.
ik mag met haar wandelen en poetsen en als ze ingereden is mag ik ook rijden :D

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 17:41

Ik betaal niks, mag zo vaak komen als ik wil. En mag alles doen, dus dat houd het lekker simpel :)

xestherxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 13:18

ik betaal niets, mag komen wanneer ik wil en mag er alles mee doen :D

_xmichelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 13:19

ik betaal helemaal niks.
en mag álles behalve buitenritten, mag wel maar ik denk niet dat korien dat leuk vind :P
ga ook wedstrijden rijden.
moet alleen inschrijfgeld en manegelessen zelf betalen natuurlijk.

Noortje___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 18:49

80 euro in de maand.
ze is 5 jaar en doe dr eigenlijk alles mee, behalve buitenrijden maar dat doe ik nog niet omdat ik graag zonder botbreuken naar huis wil :o

Quinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 15:08

Ik betaal niks voor mn verzorgpaard. Ze staan met zn 3en bij de eigenaresse thuis, dus als ik er ben doe ik de stallen mesten.
Verder heb ik wel veel vrijheid, ik mag komen wanneer ik wil, wel met enige regelmaat natuurlijk, zelf weten wat ik met m ga doen die dag. Enige wat niet kan is het bos in, dat op nog geen 5 minuutjes stappen ligt. naja, zou wel kunnen, maar kom graag heel thuis...
Maaar...ik heb zo'n gevoel dat er over n tijd mss nog n braaf paard bij komt waarmee ik wel de bossen in kan. De eigenaresse vind t zelf namelijk ook jammer dat ze nooit t bos in kan terwijl het zo vlakbij ligt. Of mss kan ik over n tijdje wel zelf n paard kopen en daar stallen.... nu ik erover denk, dat is wel n goed id eigelijk :D

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 23:26

ik betaalde 40 @ maand. ( 2x in de week )
mocht bijna alles.

en heb ook paarden gehad voor niks.
...

Peer_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 16:48

Ik betaal helemaal niks en ik mag doen met hem wat ik.
dressuur matig rijden, springen (zelf geen fan van en kan ook niet vaak omdat ie wat last heeft van lichte slijtage)
maar bovenal mag ik áltijd buiten rijden. Ik mag komen wanneer ik wil (sinds kort nieuwe bijrijdster dus op 2 dagen kan ik niet komen wanneer ik wil xD)
ik mag hem poetsen wassen noem het maar op, alles wat je kunt bedenken eigenlijk

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 22:29

Ik betaal niets, alleen om de week m'n les, ik rij 3 keer per week en mag - mits met een stalgenootje - naar buiten :)

Bamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 08:22

Ik betaal niks, mag er álles meedoen, ze brengen me naar wedstrijden, geven me vaak gratis les (min. 1x per week).
Echt top!

chicominora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 20:28

Ik kom 5 keer per week naar me pony (vaker redt ik gewoon niet :P)
hij is 3,5 jaar oud en super lief!
Hij kan alles.. Dressuur, mennen, buitenrijden en losspringen (aangezien hij nog niet onder het zadel mag springen!)
ik betaal voor hem 80 euro in de maand, 10 euro voor de lessen en 20 euro per 10 keer in een grotere bak rijden, voor de les.. Want met zn 2e in een 12x15 bakje?

emspa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 12:52

ik betaal helemaal niks en mag met dr doen wat ik wil!!

Adawii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 10:59

Ik krijg ervoor betaalt :o
De eigenaresse is nooit zo bezig met haar paard, en ze is zo blij dat ik ervoor zorg
:P

doerakjeg2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 13:28

ik betaal vijftig euro, en ik kan en mag alles,
heb een goede bak tot mn beschikking, via de eigenaresse van mn vp een goede lesgeefster gevonden, goed springmateriaal, uitrijmogelijkheden, en kan wandelen en longeren,
daar heb ik die vijftig euro wel voor over :Y)

_Babettee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 21:12

Ik ging 3x in de week naar m'n halfstalpaardje en ik moest er 50 euro per maand voor betalen (;
Nu kan ik nog maar 1x per week komen en soms nog eens in het weekend als de eigenaars niet kunnen, maar ik weet niet naar hoeveel euro de prijs gaat dalen...
Wat ik zéker moet doen is Semper (halfstalpaard) & Ventura Vip (ook paard van de eigenaars) van de wei halen en dan mag ik Semper poetsen, verzorgen enovoort, maar in het begin moet ik nog eventjes wat les nemen van Kristine Vercammen (heeft Duitse rijschool gedaan) om de pony wat beter te leren kennen en ja gewoon om er goed op te leren rijden hè :Y) Na een paar lessen mag ik ook vrij-rijden, maar als ik wil springen moet ik eerst 1x les nemen om te zien of dat wel goed gaat en als dat goed gaat mag ik ook vrij-springen *D Ik ben heéééél tevreden <3

GevlektBont

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 21:58

Ik rijd op een paardje, Adawi en daar betaal ik 100 voor in de maand (hij is eigenlijk voor de helft van mij, dus stiekem geen vzp :o)
Ik rijd op een Fjord Thor, en voor hem betaal k niks, ik mag hem losgooien en rijden, stal uit mesten, poetsen mr ik moet altijd eerst ff bellen, of een smsje sturen.
En ik zorg voor een shet Ollie en een dartmoor Dancer van 4,5 , beide van de zelfde eigenaar, en ik betaal daar niks voor
Mr moet of met een bepaalde vriendin erheen, of de eignaar moet er zijn.

maxitopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 09:27

Verzorgpaard is 19 jaar oud maar nog zo actief dat ze gewoon pas 8 lijkt ofzo.
ik mag alles met er moe wel altijd minimaal 10 minuten in en uitstappen. (wat ik volkomen normaal vindt omdat er gemeten is dat na tien minuten je paard pas iets soepeler wordt)