trustHim schreef:Nu staat er al weer een poosje een advertentie op mp maar ik heb nog geen enkele reactie
Geheel offtopic, maar je advertentie doet het niet. Als ik erop klik (want ik woon toevallig in de buurt), zegt marktplaats dat de advertentie niet meer bestaat. Misschien dat het daarmee te maken heeft?
Ik moet zeggen dat ik die hele bijrijderfrustraties wel begrijp. Ik heb nu een jaar of zeven verzorgpaarden. Zit nu op een totaal van twee, waarvan de tweede er alleen kwam omdat de eerste overleden was. De keren dat ik heb gemist in die zeven jaar zijn, exclusief vakanties, op twee handen te tellen, en nooit zonder ruim op tijd dit door te geven. Zonder arrogant te klinken mag ik toch best zeggen dat je op mij als verzorgster kunt bouwen. Al moet je dan wel voor lief nemen dat ik niet bepaald een sterruiter ben.
Maar, moet er meteen bij zeggen, ik ken dus maar één andere verzorgster die er ook staat, weer of geen weer. En dan niet, zoals in mijn geval drie dagen per week, maar toch zeker zes, zeven dagen per week, ook nu haar paard weer maanden eruit ligt. Dat is degene die je ook met Kerst ziet, wanneer het -10 is of wanneer het stormt. Zulke mensen moet je zoeken met een vergrootglas, though.