Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bruintje123 schreef:Misschien dat ze wel wist dat eruit ging komen dat het aan haar eigen rijkunsten lag. Dan kun je toch beter de eigenaar voor onzin kosten op laten draaien?
Blij zijn dat zulk eigenwijze ruiter weg is. Die willen niets leren. En die zal over 10 jaar nog geen haar beter rijden. Maar mocht ze ooit een eigen paard krijgen wel veel kwijt zijn aan zadelmakers en peuten, maar het ligt nooit aan henzelf.
En helaas zijn er ondertussen veel van dit soort ruiters.
joyce B schreef:tip: spreek gelijk af dat er minimaal om de week gelest wordt bij een instructeur in overleg.
Als ze dat er niet voor over hebben kun je er beter niet aan beginnen. Of ze moeten echt heel handig zijn met rijden en veel ervaring hebben met doorrijden van jonge paarden of probleempaarden.
Anders heb je straks weer voor niets je tijd ergens in gestopt en er weer zorgen van...
bruintje123 schreef:Dat ze ruiter het paard er niet doorheen zou willen slaan is haar volste recht. Maar dat was de vraag ook niet richting haar.
Het was gewoon even samen kijken. En dan denk ik dat de bijrijder met wat tips van de instructrice zelfs gewoon had kunnen rijden.
Nu heeft ze wat dat betreft ook echt haar eigen ruiten ingegooid. En laat ik daar geen medelijden mee hebben. Iemand die binnen 10 keer een paard beter denkt te kennen dan de eigenaresse kan ook maar beter weg blijven. En dan heb ik het niet over iemand die paarden traint en daar echt gevoel voor heeft. Dit is gewoon een eigenwijze penny.
danoesje schreef:Ik ook weer even klaar ermee..had een superlief meisje gevonden, heel enthousiast, rond mijn leeftijd. Maar vergeten voldoende door te vragen naar haar ervaring :S
Dom dom dom, mn peerd vond het niks rijtechnisch. Zo niets, dat ie gister zwaar liep staart te zwaaien met ogen op schoteltjes toen ik opstapte. Nu heb ik ook echt een ruin met prinsessegedrag, maar dit is echt geen goed idee:S