Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ondanks dat ik er voor de paarden ben, vind ik het toch ook erg fijn als je op een stal bent, waar je praktisch niet weg wilt!
Eigenaar heeft het eerst aan mij gevraagd of ik een extra dag wou, voordat ze verder ging zoeken. Sta ik zeker voor open
Kan ik misschien af en toe mee rijden in de springles, naast mijn wekelijkse Centered Riding lessen

Verder gaat alles goed, maar ik mis mijn vorige bijrijdpony wel heel erg! Nu pas merk ik hoe fijn ze was met rijden en dat ik toch wel erg dol ben op die pony, dat ik gewoon echt kan genieten als we op buitenrit gaan en ik zie hoe blij die pony daarvan wordt.... dan denk ik weer van, waarom stopte je nou? Maar dan zie ik het weer en denk ik, tja... je had nu weer 3 weken niet kunnen komen. Maar we hebben het goed uitgepraat en ik mag gelukkig wanneer ik wil komen en haar even pakken en mag ook altijd appen om een buitenrit maken, dus dat ga ik binnenkort maar weer eens doen
enamorada schreef:Zijn er hier mensen die ik een pb'tje mag sturen? Zou graag willen weten hoe jullie zit aan zouden pakken.