hanneke32xx schreef:Anke schreef:Rijden is blijkbaar wél een prioriteit voor jou.
Anders zou je niet nee hebben gezegd. Ben eerlijk. Zo heb je de grootste kans op een match.
Hier krijg ik vaker reacties en dan of ze ook mogen rijden.
Dan vraag ik waarom ik diegene op mijn pony zou laten rijden. Dat weten ze dan niet. Dan houdt het voor mij al op. Denken alleen in 1 richting, die van henzelf.
De verzorgster die een goede reden kan geven waarom ik haar gratis zou moeten laten rijden, heb ik de afgelopen 3 jaar niet gezien/gehoord.
Mentaliteit is sterk veranderd.
Ik heb geen bezwaar tegen rijden. Echter moet het mes aan 2 kanten snijden.
Ik ben ook eerlijk geweest naar diegene toe maar vond alleen dat daar heftig op gereageerd werd. Rijden is niet mijn prioriteit als in: als ik een tijdje niet kan rijden op een paard ivm blessures oid is dat geen probleem voor mij maar ik wil wel graag de mogelijkheid hebben om een keer te rijden. Gewoon omdat dat voor mij een stukje ontspanning is
Dan zou ik dat in je advertentie zetten. Als rijden geen prioriteit is denken mensen dat je alleen de verzorging ook prima vindt zonder ooit erop te stappen.

). Ik heb afgelopen dinsdag proefgereden en dat beviel wel. Een tuigermerrie van begin 20 en ik mag tzt ook starten, clinics rijden en alles en dat lijkt me erg leuk. Ze schijnt af en toe wel wat neurotisch te zijn, maar gelukkig ben ik daar niet snel van onder de indruk
. Dus heb alsnog een berichtje gestuurd met uitleg en excuses voor het late antwoorden en ze succes gewenst met hun zoektocht. Voel me best schuldig nu, haha.