ben wel blij dat ik niet hoef te werken

want ik ben nu pas net wakker
en anders zou ik 7 uur op moeten staan 
maarja

ik ga even brood van de bakker eten
haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en anders zou ik 7 uur op moeten staan 

dat je ©Patty door de paardjes hebt staan..
)
kan ut filmpje niet zien.. dom ding doet ut hier weeres niet :S
het is alleen maar een beetje "hobbyrijden" als hij het uit zichzelf zou doen zou ik het niet erg vinden, maar het moet niet van mij

veronalover schreef:smakelijk Ann..!
Patty, ik heb voor het eerst heel je profiel gekeken!! die is kei vet met al die foto's!!!!!!!!!!!!!!!
het is alleen jammerdat je ©Patty door de paardjes hebt staan..
Ik hoop dat ik 'ooit' zo met Verona rij als jij met Nike.. (maar dat lukt toch niet)
Hoelang rij je nu op Nike??

Nu doen ze ut niet meer zo snel

maar ja, als ze het niet doet.. *zucht.. Bij mijn nicht reed ze meteen aan de teugel en pas deed ze het ook kei goed maar nu niet meer
en dan blijf ik proberen tot ze dat wel weer doet en dan is er niets meer aan de hand dan rijden we heel fijn maar nou dat ze 3 weken stil heeft gestaan en met B er bij enzo.. 

Annn schreef:vanmiddag nieuwe bodywarmer jas kopen
voor bij de paarden

Soms had ik gewoon geen zin meer om te rijden omdat het toch niet goed zou gaan en reed ik meer omdat Nike de beweging nodig had dan dat ik het echt leuk vond.
..
Maar ik hoop dat ik er dan wel iets van leer

. Ondertussen is er soms een klein boogje in of de teugel gewoon op een klein beetje ontspannen spanning. 

ff de oven aan gaan zetten enz. 
veel succes met uitleggen patty!!
)
Als er een plank op je zit zal je nooit zo fijn kunnen buigen als dat een soepel en meegaand iets op je zit. 

Graag gedaan hoor, enne.. succes.
ze is maar 1 x echt geschrokken dat ze vooruitsprong
van de wind