Doeii truste

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dobbel schreef:Ik ben hier geen poster maar wel een meelezer en er zitten hier een paar mensen tussen waar ik echt van walg
Jullie noemen Iris een baasspeler naja zeg kijk naar jullie zelf ik zie het niet,..
ja ze heeft af en toe een andere mening, en dat is juist goed een eigen mening hebben, en niet zoals hier een stelletje meelopers zijn. Robin_ bv. Jij moet nog een boel leren meisje
Jullie vinden dat Iris patty afkraakt, nee zij geeft gewoon de puntjes aan die verbetering nodig hebben en tja dat er dan vanalles bijgehaald wordt om het goed te praten dat is jullie eigen schult.
Iris wordt jullie waarschijnlijk op dat vlak te wijs en dat vinden jullie niet leuk, want reken maar dat ze veel geleerd heeft de 3 maanden bij mij.
en Ja dat jullie haar schoolsituatie er bij halen is verder dan laag en getuigt niet van normale mensen, dit is gewoon echt zielig, en ik hoop voor jullie dat jullie ook eens in zo`n situatie komen en dan eens meemaken wat het is/
Het forum tenminste zoals ie nu is is ook om je hardt te luchten maar niet waneer je het als mensen in een discussie niet kunnen winden, het tegen zo`n iemand te gebruiiken.
Dat is gewoon echt laag. heel laag. het nivo is hier dan ook wel duidelijk/
en zech niet ze heeft het er zelf naar gemaakt, nee jullie hebben dat en je hebt geen idee wat het met zo'n iemand doed.
stelletje zielepoten hier zeg.
gelukkig zijn er ook nog een paar mensen die het wel te ver konden gaan en die durfden dat ook te zeggen, knap om gewoon voor je eigen mening uit te komen en niet met de groep mee te banketstaaf, een pluim voor die mensen.