Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Een kleine binnenbak voor in de winter om los te gooien... Een van 20x40 en nog een buitenbakje van 20 bij 30 ofzo
Bij de manege waar me zusje rijd hebben ze 2 binnenbakken (20x60 en 20x40) en een buitenbak (20x60) en veel weide
doei 

( ik probeer hem altijd eerder terug te halen als ik voel dat hij terug valt) ging ook goed 
maar daar ben ik niet zo goed in
gewoon omdat ik het verkeerd heb geleerd op de manege

) 
ben er iig blij mee haha
Nu kon ik wel rijden.. Regent het
Dus
!
Maar dan zie je echt hoe ze loopt met 
maar zal zo even het filmpje plaatsen maar

Robin__ schreef:Het is al veel beter D! nu mag haar hoofdje weer naar beneden

nu LIJKT het of ik haar IN DE KRUL TREK.. dat is ECHT

) iemand en daarin heeft tie van een struik een paardje gesnoeit. Nike is der al heel vaak langs geweest via 1 kant, dan is niks eng. Maar nu was ut via de andere kant. En dat vond ze eng! Ik zat der op in een broek die nogal glijd.. Nike wild doen begint ze wat te steigeren. Ik der stilgezet en maar deraf gegaan voordat ik der misschien af zou vallen of iets want ze vond ut echt erg eng.
Werd ze al iets rustiger en ik wou iets met der naar dat ding heengaan. Loopt ze helemaal snuivend aan een los teugeltje met me mee. Staan we stuk daarvoor kijkt ze me zo aan van ben jij niet bang? dat is eng hoor! 
Pattypaard schreef:2e foto:
Sorry maar het lijkt toch echt of je haar aan het dwingen bent.
Als je je handen namelijk op die plek hebt kan je ook niet tot niet goed meer meegaan met de beweging en zet je je hand vast. Wat je volgens mij ook op deze foto doet. En dan vraag je het paard niet meer naar beneden maar zeg je dat tie naar beneden moet in mijn ogen.
Verder is de achterhand er al een stuk beter onder!![]()
Ik kan het niet helpen dat ik mijn handen graag naar benenden
) maar ik kantel net mijn hand zo te zien.. MAAR IK DWING HAAR ÉCHT
)
) Ik wil haar niet