Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dynara schreef:Ja wil inderdaad ook met haar praten. Maar ben bang dat hij dat nu bij andere ook allemaal gaat proberen. En ken wel mensen die lesgeven alleen ook te soft of juist net te streng voor zijn leeftijd... dus is even een lastige situatie. Zal inderdaad even er bij moeten blijven met rijden
enamorada schreef:Ik vind dat jullie wel enorm generaliseren zeg. Alsof jullie vroeger heilig warenZal nu wel een hele lading aan negativiteit over mee heen krijgen, maar dat zal dan wel. Heel vervelend dat jullie geen positieve ervaringen hebben met bijrijders, echt waar. Maar om dan op deze manier over een hele generatie te praten vind ik niet kunnen.
enamorada schreef:Ik vind dat jullie wel enorm generaliseren zeg. Alsof jullie vroeger heilig warenZal nu wel een hele lading aan negativiteit over mee heen krijgen, maar dat zal dan wel. Heel vervelend dat jullie geen positieve ervaringen hebben met bijrijders, echt waar. Maar om dan op deze manier over een hele generatie te praten vind ik niet kunnen.
bruintje123 schreef:Ik denk dat het onderandere komt omdat vroeger niet iedereen een paard kreeg.
Dus ook de fanatieke ruiters moesten wel naar een ander.
Nu krijgt de fanatieke ruiter zelf vaak een pony, dus in die vijver kun je al niet meer vissen wil een een bijrijder.
En dan blijft al snel een groep over die paardrijden, maar het niet als echt echte hobby hebben.
De enkeling die wel fanatiek heeft heeft al een paard te rijden, meestal kent ons ons, dus valt zo'n paard weg staan er al 5 bekende om heem om te zeggen, hier kun je ook terecht. Dus die zoeken niet eens via MP of Facebook.
En dan kom je weer bij de mensen die alles te veel moeite vinden, te ver fietsen, te warm te koud, ook nog graag drie andere hobbys hebben enz.
bruintje123 schreef:En als bij jou Joy weg zou vallen weet ik zeker dat er 5 mensen op stal je aanbieden van, ik heb ook nog wel een paard te rijden. Of ik weet nog iemand die iemand zoekt als jij.
Want mensen zoals jij zijn super om te hebben als bijrijder.