Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anke schreef:Dat komt als het te vrijblijvend is.
Hier de regel uiterlijk zondagavond de dagen/tijden doorgeven.
Je wilt toch een weekplanning/overzicht.
Suziiiie schreef:Ik kom mij hier ook melden.
Wat gedoe gehad met verschillende bijrijders. Met de 1ste had ik geen klik. Zij wilde alleen rijden en verder was zij ook niet erg flexibel.
Nu ben ik weer op zoek naar een andere bijrijder maar dat valt niet mee.
Ik ben heel flexibel maar ik vind het vervelend als afspraken niet nagekomen worden en ik steeds moet vragen wanneer iemand gaat komen die week.
dynara schreef:Ik ben erg tevrede met mijn bijrijder... echter alleen lopen we tegen een probleem.
Haar eerste proefmaand is voorbij, alleen paardlief doet alles behalve wat hij moet doen onder het zadel bij haar. Hij gaat in staking en sprint door de bak heen omdat hij zogenaamd 'schrikt'... hij doet het niet bij mij. Weet niet wat ik ermee moet. Ze is zelf best soft en net niet ervaren genoeg voor daar goed mee om te gaan.
dynara schreef:Ik ben erg tevrede met mijn bijrijder... echter alleen lopen we tegen een probleem.
Haar eerste proefmaand is voorbij, alleen paardlief doet alles behalve wat hij moet doen onder het zadel bij haar. Hij gaat in staking en sprint door de bak heen omdat hij zogenaamd 'schrikt'... hij doet het niet bij mij. Weet niet wat ik ermee moet. Ze is zelf best soft en net niet ervaren genoeg voor daar goed mee om te gaan.