Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
theadora99 schreef:Het is dat het niet in de buurt is, maar als ik zo de advertentie lees is dat ongeveer waarnaar ik zocht. De ene keer alleen rijden, maar vaak zat ging ik na het rijden met mijn bijrijdpaard nog even de logeerbak in, halstertouw eraf en samen rondjes lopen, en wat beenhulpen proberen te verduidelijken vanaf de grond (bijv wijkhulpen snapt hij niet zo heel goed nog, na het oefenen gaat het steeds beter wel)
Anke schreef:Mijn grootste frustratie is als men afspraken niet nakomt.
En de ergste ervan is niet komen opdagen.
LoveBodin schreef:Hoe zeggen jullie eigenlijk tegen bijrijders dat je met haar/hem stopt?
Lijkt mij echt heel erg lastig..
Ben over mijn bijrijdster overigens heel tevreden. Maar ben wel benieuwd..
Anke schreef:Ik had deze week een afspraak staan met 2 jonge meisjes (mij eigenlijk te jong). Echter wilde ik ze een kans geven om kennis te komen maken.
Zaterdagmiddag wilden ze komen. Gezegd dat de kennismaking bij mij thuis zou zijn. Bericht dat dit te ver fietsen was (ca 5 km verder dan de weilanden). Gezegd dat ik wel verwacht dat minstens 1 ouder mee komt. Of het smoesjes waren..weet ik niet. De ene ouder zou allergisch zijn en de ander bang. Nog gezegd dat ze er niet aan hoeven te komen. Na wat draaien afgezegd, ouders wilden niet mee komen
Met zo'n jonge meiden ga ik niet aan de slag zonder overleg met de ouder(s).
Azmay schreef:Ik ben een beetje onzeker over wat te doen maar kijk het zeker nog even aan, als het weer mooier word word het ook makkelijker.
Heb nu een erg fijne verzorgster maar als ik er niet bij ben weet ze eigenlijk niet zo goed wat ze moet doen heb ik het idee. Ze moet ook nog echt wennen aan het karakter van mijn paardjes.
Ze is vorige week maandag voor het laatst geweest dus hoop dat ze vrijdag weer komt want conditie opbouwen schiet zo ook niet echt op..
Peelie schreef:Azmay schreef:Ik ben een beetje onzeker over wat te doen maar kijk het zeker nog even aan, als het weer mooier word word het ook makkelijker.
Heb nu een erg fijne verzorgster maar als ik er niet bij ben weet ze eigenlijk niet zo goed wat ze moet doen heb ik het idee. Ze moet ook nog echt wennen aan het karakter van mijn paardjes.
Ze is vorige week maandag voor het laatst geweest dus hoop dat ze vrijdag weer komt want conditie opbouwen schiet zo ook niet echt op..
Heb je geen vaste dagen afgesproken met haar dan?
Ik spreek altijd vaste dagen af. Dan weet ik wat ik kan verwachten, wat de bijrijder kan verwachten en dan kan daar omheen gepland worden. Scheeld een hoop frustratie en afvragen wanneer ze weer komen.