Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 3.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

KMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 14:45

Dreamy schreef:
Ja, ik had een heel leuk kansje te pakken. Rijden voor een "tinkerstal", 2 paarden en dat 3x per week. Leuk met mijn huidige baan, maar ik heb onverwachts toch nog reactie gehad op mijn sollicitatie bij een ander bedrijf dus mijn werktijden en dergelijke worden weer anders en er is nog teveel onduidelijkheid.
Ik heb het dus afgezegd, zodat zij wel naar de juiste persoon op zoek kunnen gaan die echt wel de tijd ervoor kan nemen! Vond ik wel zo eerlijk.

En onlangs ging ik mee met de eigenaar van mijn oude bijrijdpony, toen heb ik even gereden en dat heeft een mevrouw van stal daar gezien en die had wel interesse! Een 5jarige fries, maar heb er daarna niks meer van vernomen :n Maar haar Simkaart was ook kapot, dus ze moest even nieuwe regelen en dan zou ze via die eigenaar wel mijn nr regelen :j Was vorige week, dus er is nog hoop :P

Hihi in Montfoort zeker? :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 14:51

KMF schreef:
Dreamy schreef:
Ja, ik had een heel leuk kansje te pakken. Rijden voor een "tinkerstal", 2 paarden en dat 3x per week. Leuk met mijn huidige baan, maar ik heb onverwachts toch nog reactie gehad op mijn sollicitatie bij een ander bedrijf dus mijn werktijden en dergelijke worden weer anders en er is nog teveel onduidelijkheid.
Ik heb het dus afgezegd, zodat zij wel naar de juiste persoon op zoek kunnen gaan die echt wel de tijd ervoor kan nemen! Vond ik wel zo eerlijk.

En onlangs ging ik mee met de eigenaar van mijn oude bijrijdpony, toen heb ik even gereden en dat heeft een mevrouw van stal daar gezien en die had wel interesse! Een 5jarige fries, maar heb er daarna niks meer van vernomen :n Maar haar Simkaart was ook kapot, dus ze moest even nieuwe regelen en dan zou ze via die eigenaar wel mijn nr regelen :j Was vorige week, dus er is nog hoop :P

Hihi in Montfoort zeker? :)

Die tinkerstal wel ja :j

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 16:20

Door het quote mis ik er een paar in het rijtje. :o
ik sta er ook niet meer op.
Laatst bijgewerkt door Birdie60 op 26-10-12 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt

kirstenm87

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 16:27

Vrouwke ik stond er ook niet meer in. Heb het bericht gekopieerd, geplakt en mijzelf er weer tussen gezet ;)

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 16:45

kirstenm87 schreef:
Vrouwke ik stond er ook niet meer in. Heb het bericht gekopieerd, geplakt en mijzelf er weer tussen gezet ;)

oke gaan we weer *\o/*

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-12 18:11

Moderatoropmerking:
Advertenties horen thuis op de Bokt Markt. Ik heb zojuist overlegd met mijn collega-moderators en we zien geen reden om voor VP een uitzondering te maken. Het maken van een overzichtslijst van aanbod en gevraagd is dus ook niet toegestaan.
De Bokt Markt heeft een speciale rubriek bijrijders/verzorgers. Daarin kunnen jullie zoeken en adverteren. Het zoeken in een bepaald gebied is mogelijk gemaakt doordat je een postcode en afstand in kan vullen.
Bij deze een vriendelijk doch dringend verzoek om weer on-topic te gaan. De off-topic berichten zullen door ons worden verwijderd.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 18:19

Handig zoon rijtje!

debsoleino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 18:24

Veel handiger en overzichtelijker zon rijtje dan ieder voor zich op bokt markt!

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 18:43

Hmmm ik was er al bang voor ;( Maar ik zag laatst een topic voor bijrijders/eigenaren provincie Friesland en dat kan wel? :?

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 18:55

Ja was er ook al bang voor omdat adv ook niet was/waren toegestaan... :(

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 19:26

Anders maken we het 'bijrijders en eigenaren koppel topic!'

Niet serieus bedoeld hoor x)

juliejaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 20:21

Haha ja:)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 20:39

Ja wat is hier wel toegestaan... In een Westerntopic? Mag dit wel? Waar staat dat dan? Dan doen wij het ook!!

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 20:42

Edit; te laat gezien, jammer dat dat niet mag hier..

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-12 20:55

Woeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 21:17

Hallo mensen,

ik heb een vraagje, ik heb geen ervaring met paarden of paardrijden, maar ik zou toch wel graag er mee om willen gaan, zelf dacht ik aan een verzorgpony, maar waar kan ik het beste zoeken, ik heb al op internet gekeken maar ik kan niets vinden..

Groetjes Femke

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 21:23

Dan wens ik je heel veel succes, er zijn weinig mensen die tijd willen steken in iemand die alles nog moet leren + daar dan ook nog eens het geschikte paard voor hebben.

Het lijkt me verstandig om eerst op een manege ervaring op te doen en dan te gaan zoeken als je het leuk vindt :)

Woeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 21:27

Serendip90 schreef:
Dan wens ik je heel veel succes, er zijn weinig mensen die tijd willen steken in iemand die alles nog moet leren + daar dan ook nog eens het geschikte paard voor hebben.

Het lijkt me verstandig om eerst op een manege ervaring op te doen en dan te gaan zoeken als je het leuk vindt :)

helaas is de manege te duur...... -O-

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 21:28

Gewoon een paar keertjes kijken op de manege, helpen met poetsen en daar zijn echt genoeg meiden die je willen helpen met poetsen en die dingen. Is inderdaad onwijs lastig om een paardje te vinden, als je alles nog moet leren.

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 21:28

Op de manege poetsen, de jongste kinderen helpen met opzadelen ed?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 21:30

Ik zou het helemaal niet erg vinden om iemand te hebben die van alles nog moet leren!
Heb er tijd genoeg voor en wil er ook tijd insteken.
Alleen rijden op mijn pony zou een probleem zijn.
Jammer dat je te ver weg woont......

En als je dan alles wat ik weet dan koop je je eigen pony en sta ik weer met lege handen, daar zou ik wel van balen want dat is me dus wel overkomen!

Woeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 21:34

Sylvia_B schreef:
Ik zou het helemaal niet erg vinden om iemand te hebben die van alles nog moet leren!

En als je dan alles wat ik weet dan koop je je eigen pony en sta ik weer met lege handen, daar zou ik wel van balen want dat is me dus wel overkomen!

een eigen pony dat zal er niet komen ( misschien als ik ooit op me zelf ga wonen en er geld voor heb) wel fijn dat je het zou willen doen. :) en ik laat mensen niet zo maar in de steek echt niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 21:39

Woeps schreef:
Sylvia_B schreef:

een eigen pony dat zal er niet komen ( misschien als ik ooit op me zelf ga wonen en er geld voor heb) wel fijn dat je het zou willen doen. :) en ik laat mensen niet zo maar in de steek echt niet.

Nou als je dat al duidelijk kunt aangeven, dan zal er vast wel iemand zijn die het ook wat lijkt om iemand van alles te leren.
Je woont 90km bij me vandaan, als je een keer een weekend wil komen kijken dan kan dat.

Woeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 21:46

dat is wel een leuk idee, jammer dat ik niet in de buurt van jou woon, maar goed hier zullen ook vast wel wat mensen zitten.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 22:01

Ik zou het ook geen probleem vinden als iemand geen tot weinig ervaring heeft, alleen zou ik je niet laten rijden, want beginnende ruiters hebben vaak nog geen onafhankelijke houding en mijn pony's zouden dan snel geïrriteerd raken. Maar qua verzorging en longeren enz zou ik het juist leuk vinden om iemand van alles te leren. Gewoon goed zoeken en eerlijk zijn in je advertentie en mss loop je wel tegen iemand aan die dat ook leuk vind.