Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Emmamelody

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 16:12

Even een vraagje:
Hoe stel je bij je advertentie een locatie in? Bij sommige mensen zie je zo staan: Object bevind zich in....

Sorry voor offtopic :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 16:14

Ik heb geen flauw idee, volgens mij door postcode in te voeren ofzo? :} Ik zal er even voor je naar kijken!

Of dat het ze leuk lijkt, totdat ze de hele advertentie lezen? ;o

Emmamelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 16:16

haha, dat kan ook, mar daar zou ik niet vanuit gaan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 16:17

Nee, ik ga lekker van het beste uit :D
27x bekeken in niet eens 3 uur?!

Je moet gewoon je postcode invoeren, en dan staat er zo'n tekentje! :D

Emmamelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 16:18

Dankje!
:9 Laat de reacties maar komen :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 16:20

Ik ben nu in een handig topic aan het kijken, maar zou ik behalve hoelang ik rij ook even erbij zetten wat ik in die tijd heb gedaan? Dus vertellen dat ik buitenritten heb gereden, F proefjes gedaan heb, en meer?

Misschien ook wat voor jou! :D
[MZ] De perfecte advertentie voor bijrijders/verzorgers!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 16:38

Aanpassing, dat is dikgedrukt :D

Heeii,

Allereerste bedankt voor het openen van deze advertentie!
Ik zal beginnen met het voorstellen van mezelf. Mijn naam is [naam], leef ondertussen iets meer dan 12 jaar, en 1.65 lang.
Ik rij nu ongeveer 3,5 jaar paard wat ik nog steeds met plezier doe. Dat is ook een van de redenen waarom
ik een verzorgpony zoek. Gewoon genieten van het paard/de pony zowel ernaast als evt erop.
Het liefste iets in de omgeving [plaats]/Elst/ertussen. Twijfelt u eraan of het misschien niet net te ver voor mij is? Dan kunt u mij gerust een berichtje sturen.

In de jaren dat ik nu rij heb ik verschillende dingen gedaan, het meeste rij ik dressuur. Maar ik heb ook weleens een sprongetje gemaakt.
Springen kan ik dus ook wel, al moet ik bekennen dat ik geen super fantastische springruiter ben. Ook geniet ik nog steeds van af een toe een buitenritje. Mij maakt het eigenlijk niet veel uit wat voor pony u heeft, eigenwijs, braaf of gewoon iets anders. Graag leer ik dingen ook van u, al rij ik liever ontspannen en met een zachte hand dan anders. Natuurlijk ben ik wel consequent, maar ik rij liever niet op een hard handige manier. Mijn doel bij het rijden is dan ook om eerst een band op te bouwen. Ik vind het vooral belangrijk dat ik en het paard en plezier in hebben, dat gaat voor mij echt voor. Je kan wel perfect kunnen rijden, niets meer hoeven leren (al is dat bijna onmogelijk, elk paard is uniek), maar als je dan geen plezier hebt. Tja.. Tenminste, dat is hoe ík erover denk.

Ik ben bereid te helpen met stallen uitmesten, natuurlijk het verzorgen en eventuele andere klussen die erbij horen! Met overleg van u ben ik bereid om les te nemen, ik kan 3/4x per week komen. Helaas is de fiets mijn enige vervoersmiddel en kan ik daardoor niet verder dan 10 km komen.

Afspraken kom ik gewoon na, als ik van te voren weet dat ik een keer iets heb zal ik ruim van te voren afmelden. Blijkt dat ik die dag opeens doodziek ben (wat weinig voorkomt) dan meld ik me ook zo snel mogelijk af.
Mijn ouders staan volledig achter mits er goede afspraken worden gemaakt. Ook zullen deze de eerste (paar?) keer meekomen om kennis te maken. Ik ben bereid om eens samen met u iets leuks te kopen (als vorm van dank)
Graag zou ik ook hebben dat u de eerste paar keer erbij bent. Dat is voor u maar ook voor mij fijner, zo leer ik u nog een beetje kennen. Weet ik hoe u het liefste heb dat ik de pony behandel. En leer ik alle stalregels en dingen kennen.

Ik hoop wat van u te horen,
Groetjes Desirée
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-02-13 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 16:44

Ook even met voeren etc opletten... Dat niet iemand gaat vragen "op die ochtend en die ochtend voeren"... Ik zou het "algemener" houden dat je wilt hebben met de verzorging en ook de eventuele klussen die daarbij horen...

Niet dat je voor schooltijd 2 ochtenden in de week 10 km de andere kant op moet fietsen om te voeren voor schooltijd ;))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 16:45

Ah, dat is wel een goede! Heb het in mijn post even aangepast. Voegt het verder iets toe? Of zeg je, je kan het beter weglaten?

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 16:48

Hoe vaak je kunt is wel fijn om te weten... (Bij mij valt bijvoorbeeld iemand die maar 1x per week kan, af...) Straal erbij zetten is wel altijd handig (ook voor degene die reageert.... ik kijk rond op 25 km afstand, maarja, met de auto is 25 km misschien een half uurtje of minder en dan is het nog wel te doen voor mensen met een auto.. Dus als ik dan zie "ik heb alleen een fiets", krijg je geen reactie en word je ook niet zo snel blij gemaakt met een dode mus zeg maar :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 16:50

Gelukkig, dat staat er in! :D Dan ga ik hem even aanpassen :)

Emmamelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 16:53

Deetjeeuh schreef:
Ik ben nu in een handig topic aan het kijken, maar zou ik behalve hoelang ik rij ook even erbij zetten wat ik in die tijd heb gedaan? Dus vertellen dat ik buitenritten heb gereden, F proefjes gedaan heb, en meer?

Misschien ook wat voor jou! :D
[MZ] De perfecte advertentie voor bijrijders/verzorgers!

Handig topic :D

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 17:00

Ow en opletten op wie je al gereageerd hebt en wie niet... vooral als je ook op MP kijkt...

Iemand was namelijk proef komen rijden (via advertentie MP), niets meer van gehoord... maar wel ook nog op Bokt een reactie op mijn advertentie... Tjah ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 17:01

Das wel raar! Ik let er inderdaad heel erg op, stel dat ik iets al een keer heb gevraagd. Kom je denk ik nogal wanhopig over -O-

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 18:16

Hey desiree!
Je advertentie lijkt goed!
Ik zou contact met je opnemen als ik er een had voor je!
*\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 18:18

Dankje! Ik ben er blij mee dat het toch wel een goede advertentie is. Ik dacht al dat ik er iets verkeerds in had staan omdat ie wel al vaak is bekeken, maar zonder enige reactie.

Dat is een groot compliment *\o/*

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 18:20

Hallo, ik en mijn vriendin hebben verzorgpony's de liefste, nu hoe vraag je aan de eigenaares of je lessen aan hele kleine kindjes mag geven met die pony's??

Graag tips&advies!
De eigenaares is super lief!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 18:24

Gewoon vragen! :)

Ik weet niet hoelang je ze nu had? Maar als je ze nog niet zo lang hebt zal ik wel eerst vertrouwen op bouwen met de eigenaresse. Dat ze niet denkt dat jullie er rare dingen mee gaan doen ofzo.

xanthos111

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 18:29

Baal er echt van dat ik in België woon. Het lijkt mij dat er in Nederland veeeel meer mensen op zoek zijn naar een verzorgpony of een bijrijdpaard. In België moet je echt lang afwachten en zoeken naar iemand die je paardje hier zou willen komen verzorgen ( altans , toch in de streek waar ik woon := )

ZaraXme

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 18:37

Stille meelezer hier.. Haha ik heb mijn verzorgpony gevonden op Bokt. Maar een paar vriendinnen van mij waren er gewoon langs gefietst! Je kan gewoon aanbellen maar het is ook mogelijk om een briefje in de tuin te leggen of zo! Advertentie plaatsen bij een stal of manege is ook een optie. Shetlanders vind ik zelf geweldig ik heb er nu een waar mee ik kan rijden vrijheid dressuur doen en kan longeren. Hopelijk hebben jullie wat aan mn tips!

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 19:37

Dankje desiree!
We hebben de pony's al lang als verzorgpony's dus.. De eigenaresse vertrouwt ons dan ook helemaal!
Bedankt! *\o/*

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 19:38

xanthos111 schreef:
Baal er echt van dat ik in België woon. Het lijkt mij dat er in Nederland veeeel meer mensen op zoek zijn naar een verzorgpony of een bijrijdpaard. In België moet je echt lang afwachten en zoeken naar iemand die je paardje hier zou willen komen verzorgen ( altans , toch in de streek waar ik woon := )

Hey!
Ik (& mijn vriendin) wonen ook in België groot gelijk! Moeilijk te vinden!
Waar woon je? Kan ik je helpen??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 19:39

Jullie mogen me ook gewoon Desi/Dees noemen. Is een stuk korter xD

Oh! Dan kun je het makkelijk vragen :j
Gewoon aanbellen en iets zeggen van; "Ik wil misschien iets nieuws proberen/mij lijkt het leuk om misschien op de pony kindjes les te geven. Ze zijn namelijk zo braaf."

Ofzo, gewoon eerlijk vragen :j

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 19:42

Oké, bedankt Dees! Zal ik doen! *\%/*

xOtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 22:18

Zo tijdje niet online geweest. Heb een berichtje via mp gehad, maar bleek net weer te ver weg, al had ze een leuk aantal pony's staan.. |(