Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirthe_x schreef:Mijn tip als je niemand kan vinden:
Kom naar Flevoland
Er zijn superveel ruiters en amazones en weinig paarden en pony's. Laat staan mensen die een verzorger of bijrijder zoeken.
Het zijn prachtige stallen ('de ijsbaan', het paardencentrum en de flevomanege).
Er zijn niet alleen kinderen (8tm12) en jongeren (14tm18) maar ook veel volwassenen die graag iets extras willen doen naast de lessen op de manege.
Ik zelf ben gelukkig al voorzien van het perfecte verzorgpaardje =D
Natascha1400 schreef:Ik vind het vooral jammer dat veel mensen bijrijders en of verzorgers vanaf 18 jaar zoeken, alsof wij 15- jarige niet verantwoordelijk zijn!
Natuurlijk snap ik het ook wel, maar soms heb ik toch het idee dat het een beetje overdreven is. Ik ken genoeg jonge meisjes die beter met paarden zijn dan 18 jarigen..
Ik heb nu een jaar een heel leuk paard bijgereden, verzorgd, uitgemest ed.. Alleen is dat paard nu 'zonder dat ik het wist' op marktplaats gezet. Daarnaast verzorg ik al 1.5 jaar een paar shetlanders. Rond de 3 tot 4x per week. Dus ik denk best wel dat ik verantwoordelijk heb met mijn 15 jaar ;p
Ik weet dat binnenkort mijn verzorgpaardje verkocht gaat worden, dus ik ben toch al opzoek naar een nieuwe. Nu heb ik in lunteren wat gevonden. Maar is dit niet een beetje snel?