Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden? #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ruby1995

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 09:23

@ Zoek : Ik woon in de buurt maar ook niet dat ik zo 1 2 3 in die richting op kan fietsen.

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 09:44

Ik meld me hier ook :) Ik ben van de categorie "moeilijk om een bijrijdpaard te vinden"

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 09:53

Ruby1995 schreef:
@ Zoek : Ik woon in de buurt maar ook niet dat ik zo 1 2 3 in die richting op kan fietsen.

Jammer....

geertje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 10:38

tja ik woon schijnbaar ook in een gebied waar weinig mensen wonen die een verzorgpaard zoeken. ik wil er ook geen jonge mensen bij omdat ik er een jong redeli9jk dominant ruintje heb lopen.

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 20:04

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 20:05

Zoek schreef:
Ruby1995 schreef:

Jammer....

Ja anders had ik je zeker gemailt, maar woon in Sleeuwijk dus helaas.... Ben wel dringend op zoek nog steeds, maar ach we zien wel vanzelf ooit reacties komen...

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 17:12

Wie zei dat die op MP keek?
Nou ik ben gaan kijken en er zat wel wat tussen!
Ik had een shet op Wennekers gezien (op mijn profiel staat dat ik dat niet wil, maar ik kan niet heel veel anders vinden).
Ik denk dat ik binnenkort een mailtje ga sturen.
Dus een tip;
Kijk op MP (dus Marktplaats).

Medie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 18:07

Ik heb helaas ook nog niets gevonden.. erg lastig soms..

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 13:32

mirthe_x schreef:
Mijn tip als je niemand kan vinden:
Kom naar Flevoland
Er zijn superveel ruiters en amazones en weinig paarden en pony's. Laat staan mensen die een verzorger of bijrijder zoeken.
Het zijn prachtige stallen ('de ijsbaan', het paardencentrum en de flevomanege).
Er zijn niet alleen kinderen (8tm12) en jongeren (14tm18) maar ook veel volwassenen die graag iets extras willen doen naast de lessen op de manege.
Ik zelf ben gelukkig al voorzien van het perfecte verzorgpaardje =D

ook dat werkt niet altijd ..(woeps kom ook ff binnenvallen) ik heb vorig jaar een advertentie neergezet dat ik een bijrijder zocht voor mijn paardje iemand 18+ met rijbewijs omdat spark nog wel aan de buitenweg staat, en iemand die niet bang is en wel ervaring genoeg heeft..maar er reageerde alsnog alleen maar meiden van 14 jaar..dus helaas heb de advertentie ook maar weer laten verlopen want kreeg er weinig tot geen reacties op..

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 17:39

Nou ik snap dr niets van.. afgelopen weekend bijrijder 4 op bezoek gehad, hele vriendelijke vrouw met wie de klik er meteen was.. dus heel positief.. Ook alle bijrijders welke langs zijn geweest waren enorm enthousiast over mijn paard en gaven ook aan dat hun indruk van mij positief was.. echter haken ze allemaal af ;(
Natuurlijk snap ik dat een paard wat op het punt staat ingereden te gaan worden een uitdaging is.. maar mijn advertentie lijkt me duidelijk genoeg dat je weet wat je kan verwachten (zie onderschrift)
Ik baal dr echt wel een beetje van dat iedereen de uitdaging uiteindelijk neit aandurft.. daar denk je toch van te voren over na? ook mijn paard heeft zich niet enorm misdragen en is goed opgevoed :+ dus daar kan het niet aan liggen..
Wat doen we.. (ik en knol) verkeerd? ;(

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 17:40

het is altijd zo waar te veel zoeken zijn te weinig zoekende en waar te veel zoeken zijn te weinig vragende

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 17:50

Bij mij zou er iemand komen kijken, maar die had ook eerlijk aangegeven dat ze ook bij 2 paarden ging kijken die dichterbij stonden. En jawel, ik kreeg n mailtje dat ze n super klik had met de eigenaar, met het paard, dat het een paard was waar ze wat van kon leren en dat die op fietsafstand stond. Logisch dat ze daarvoor kiest, maar jammer voor mij...

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 17:50

tja het leven is hard zeker als het om bijrijders gaat...

Medie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:11

Ook als het om eigenaren gaat! haha

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:16

ja dat is het tweede stukje

Medie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:18

Haha :D

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:23

hij faild trouwens wel een klein beetje

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:04

Balen Vjestagirl, maar wel netjes dat ze dit heeft laten weten. Als ik hie ral in de topic hoor hoevaak bijrijders niks meer laten horen..

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:37

Ik heb gewoon een top verzorgster gevonden, maar blijf toch meelezen, er is hoop! +:)+ (ik zocht vanaf juni)

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 20:14

yes!
ik ga a.s. zondag kijken bij een shetlander die een verzorgster nodig heeft!!!!

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 20:40

yes!
ik ga a.s. zondag kijken bij een shetlander die een verzorgster nodig heeft!!!!
edit;
hij plaatste hem dubbel!
sorry!

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 21:13

geeft niet snap dat je enthousisast bent ik hoop dat het wat is laat je het even weten?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 21:14

Marocje schreef:
Balen Vjestagirl, maar wel netjes dat ze dit heeft laten weten. Als ik hie ral in de topic hoor hoevaak bijrijders niks meer laten horen..

Oh ja, ik ben blij dat ze het zei, en ik geef haar ook groot gelijk :) Maar voor mezelf vind k t wel jammer

Natascha1400

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 21:27

Ik vind het vooral jammer dat veel mensen bijrijders en of verzorgers vanaf 18 jaar zoeken, alsof wij 15- jarige niet verantwoordelijk zijn!
Natuurlijk snap ik het ook wel, maar soms heb ik toch het idee dat het een beetje overdreven is. Ik ken genoeg jonge meisjes die beter met paarden zijn dan 18 jarigen..
Ik heb nu een jaar een heel leuk paard bijgereden, verzorgd, uitgemest ed.. Alleen is dat paard nu 'zonder dat ik het wist' op marktplaats gezet. Daarnaast verzorg ik al 1.5 jaar een paar shetlanders. Rond de 3 tot 4x per week. Dus ik denk best wel dat ik verantwoordelijk heb met mijn 15 jaar ;p

Ik weet dat binnenkort mijn verzorgpaardje verkocht gaat worden, dus ik ben toch al opzoek naar een nieuwe. Nu heb ik in lunteren wat gevonden. Maar is dit niet een beetje snel?

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 21:31

Natascha1400 schreef:
Ik vind het vooral jammer dat veel mensen bijrijders en of verzorgers vanaf 18 jaar zoeken, alsof wij 15- jarige niet verantwoordelijk zijn!
Natuurlijk snap ik het ook wel, maar soms heb ik toch het idee dat het een beetje overdreven is. Ik ken genoeg jonge meisjes die beter met paarden zijn dan 18 jarigen..
Ik heb nu een jaar een heel leuk paard bijgereden, verzorgd, uitgemest ed.. Alleen is dat paard nu 'zonder dat ik het wist' op marktplaats gezet. Daarnaast verzorg ik al 1.5 jaar een paar shetlanders. Rond de 3 tot 4x per week. Dus ik denk best wel dat ik verantwoordelijk heb met mijn 15 jaar ;p

Ik weet dat binnenkort mijn verzorgpaardje verkocht gaat worden, dus ik ben toch al opzoek naar een nieuwe. Nu heb ik in lunteren wat gevonden. Maar is dit niet een beetje snel?

Ik weet op je laatste vraag geen wantwoord maar dat van de leeftijd daar zou ik niet aan beginnen want zo als je als leest in het topic heb ik het ook gerprobeert en kreeg ik alleen maar half bokt over me heen en dat vond ik zelf neit fijn