Nu knapt mijn schoen, ik heb een plaatje bij msn van SIlence en mij.. Komt zo'n meisje: Meisje: Dat paard loop niet mooi Ik: Waarom niet? Meisje: HIj loopt niet nagefelijk Ik: dat hoeft toch niet? dat beestje is zes meisje: Ja dan ehet dat paard pech
Voor diegene die vroeg vant zadel waarom op de fiets. Omdat ik eht mee moest nemen naar de andere wei om te rijden (heel stuk verderop) Had ik ut zadel mee.. singel van Mariska der nog aan = te klein Toen maar alleen met dekje gereje en nu doet me kont weer pijn Maarja, daar in de wei valt echt niet te rijden! Veel te hoog gras, hobbel, bobbel enzow.. gelukkig was ut veld tegeover de wei gemaait.. alleen lag der allemaal grashope(hooie) maar ut gras werd weggehaald toen ik Nike aant poetste was Dus daarna daar gerede.. Ging opzig wel goed, Nike eerst keigespanne en druk doen.. is groot veld en Nike wou rennen maar dat mocht niet, en dat vond ze niet leuk Eerst maar op een stuk voltes gaan rijden.. en als ik soms rechtdoor ging begon ze weer helemaal hyper en gespanne te doen. Toen maar steeds volte rijden en iedere keer stukje verder rechtdoor.. en als ze weer begon direct volte draaien.. En toen kon ik uiteindelijk ut hele stuk terug met een Nike die der neus bijna op de grond had (draf)
En zo hebbe we gerede En de grasophaaldinges
Laatst bijgewerkt door Pattypaard op 08-05-06 18:50, in het totaal 1 keer bewerkt