Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Shirley

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 21:04

Even afwachten tot morgen.
Zijn voor sommige mensen drukke dagen nu {:)

noox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 21:27

Zucht. Ik hoopte nog lang uit dit topic te hoeven blijven, maar helaas gaat mijn geweldige verzorgpaard verhuizen.
Oh wat baal ik, 3 kwartier fietsen is gewoon echt niet te doen qua tijd. Ik ga hem zo missen :'(
We vormden eindelijk wat meer een team, hij werd steeds braver...
Dan maar weer opzoek naar een nieuwe vriend :(
Eind januari gaat ie weg..

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 21:28

Wat balen noox :(

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 23:11

Ik hoop dat dit werkt, maar dit is de (beste) foto die ik op dit moment heb van het paardje wat ik u rijd.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 16:55

Hier vanochtend een uur staan wachten. Niemand gekomen, niet afgemeld. 's middags een berichtje dat ze het vergeten was. Ze vond dat ze nog een kans had verdiend.
in 2 weken tijd 6 afspraken
2 is ze er geweest
3 afgezegd
1 niet komen opdagen.
Met zo een start, ben ik er wel klaar mee.

Als je blij bent met je verzorgplek, ga je er wel beter mee om. Is mijn visie.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 17:01

_O-

Verschrikkelijk toch?
En dan nog vinden dat ze nog een kans verdienen :D

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 17:10

Yep. Ik was een oneerlijk persoon als ik haar geen 2e kans gunde.
Ehm...de 2e kans was al lang voorbij!

Nee ik heb er wel van geleerd.
Ga er niet meer achteraan lopen.
Niet meer maanden aanmodderen.
Vanaf het begin wil ik motivatie zien, anders wordt het toch nooit wat. Geeft alleen maar frustratie en teleurstellingen.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 17:32

Blijf het toch raar vinden dat je iets kan vergeten wat je zo graag doet. Het is graag of niet en als ze inderdaad al meer heeft afgezegd zegt dat toch wel genoeg hoe graag ze willen.
Je kan je tijd wel beter spenderen dan aan iemand die toch te weinig motivatie heeft.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 17:34

Anke schreef:
Yep. Ik was een oneerlijk persoon als ik haar geen 2e kans gunde.
Ehm...de 2e kans was al lang voorbij!

Nee ik heb er wel van geleerd.
Ga er niet meer achteraan lopen.
Niet meer maanden aanmodderen.
Vanaf het begin wil ik motivatie zien, anders wordt het toch nooit wat. Geeft alleen maar frustratie en teleurstellingen.

Helaas enorm herkenbaar.
Dacht echt dat het deze keer wel goed ging.
Helaas nog steeds niets gehoord dus ik kan weer op zoek. Was nummer 6.

Nu wel nog een reactie van 2 12 jarige meiden die samen willen rijden maar ik vrees dat mijn paarden dan de dienst uit gaan maken :') Daarnaast zijn ze niet en nauwelijks ingereden dus de "al" 1,5 jaar manege ervaring gaat hem ook niet worden..

Opnieuw -O-

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 18:49

Ik blijf me verbazen over hoeveel meiden/jongens gewoon niet komen opdagen, het vergeten of telkens afzeggen... Ik schaamde me rot toen ik de eerste keer gelijk al niet kon bij mijn huidige bijrijdpaardje -O- Vond de eigenaresse overigens helemaal niet erg, maar ik wel :')

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 19:02

Mij verbaasd het ondertussen dus ook niet meer. Ook zelf ondervonden dus.
En ook ondervonden dat ze dan totaal niet begrijpen waarom je er dan mee stopt.
Die mentaliteitsverandering begrijp ik dan nog steeds niet.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 19:15

Je zou het eens andersom moeten flikken, dus steeds als eigenaar afzeggen of niet thuisgeven :oo

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 19:29

Shirley schreef:
Je zou het eens andersom moeten flikken, dus steeds als eigenaar afzeggen of niet thuisgeven :oo

Heb ik ook weleens meegemaakt hoor. Heb een uur op stal zitten wachten, eigenaar was de afspraak vergeten en uit rijden met paard.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 20:24

Shirley schreef:

Heb het al een paar keer meegemaakt hoor :o Ook een eigenaar die niet eerlijk was en die na drie weken niks van zich laten horen had besloten dat ik veel te slecht was voor haar pony en dat ze geen bijrijder meer nodig had :') Prima hoor als ze er niets in ziet, maar ik weet (en zij ook wel) dat het onzin was dat ik 'te slecht' voor haar paard zou zijn. Daarnaast kreeg een meisje dat op dezelfde manege rijdt als waar ik toen reed een maand later een berichtje van die mevrouw of ze eens langs wilde komen. Snap niet waarom ze niet gewoon gezegd heeft dat ze het niet zag zitten met mij. :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 20:27

Ik zou dat zo raar vinden, niet op komen dagen. Ik zorg nu iedere dag voor 2 weken voor het paard en als ik niet kom dat kan gewoon niet -O- (Eigenaresse is op vakantie voor 2 weken)

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 23:06

Dat is mijn visie dus ook.
als ze nu al niet op komen dagen.
Wat dan als ze een vast verzorgmoment heeft..ik erop reken dat zij ze verzorgd heeft en niet is komen opdagen.
Daar kun je toch niet van op aan!
Iemand die weinig verantwoordelijkheid toont, durf ik mijn dieren niet toe te vertrouwen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 23:20

Lastig is dat, maar geef je groot gelijk Anke, je hebt al een kans of 5 teveel gegeven..

Ik ben/ga ook op zoek naar een verzorger, maar weet dat ik zelf niet makkelijk ben.

Nu loopt er een meisje op stal die me vroeg of ze kon helpen. Prima, geef je nr maar dan kunnen we wat afspreken. Geen foon mee. 'Maar ik ben er altijd i. Het weekend' Prima, zie ik je dan wel.
Paar weekenden later nog niks gezien. Komt ze weer, vraagt weer of ze me kan helpen. Prima, wat kun je allemaal? 'Poetsen, longeren..'
Oke, dan gaan we longeren, ik laat wel eerst zien hoe ik het doe.
Na 2 rondjes stappen moest ze naar huis (tja, ik moet mijn pony toch eerst wat losmaken) dus heeft ze nog niks gezien.
Inmiddels heb ik nog geen nummer. "Ik ben er in het weekend!' En heb haar dat weekend niet gezien. We zijn ondertussen 5 maanden verder..

Heb gister drie meiden via mp benaderd. 1 ging vandaag bij een ander paard kijken en zou het laten weten (net berichtje) andere twee niks van gehoord nog.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 23:57

Ik heb het ook andersom gehad hoor... Dat ik met iemand zou afspreken, maar geen adres had. denk dat ik wel 10 smsjes had gestuurd. Krijg ik twee dagen erna een sms terug met dat ze toch een ander gevonden had. Prima, moet ze helemaal zelf weten maar had wel fijn gevonden als ze eventjes een berichtje erover gedaan had. Zelf begrijp ik niet dat je niet zou komen, ik ben zo blij dat ik nu voor Rizo mag zorgen (zou in januari beginnen, mag nu al eerder beginnen haha) dat als ze zouden vragen of ik twee keer wilde komen ik het ook zou doen. Ik ga morgen zelfs om half 8 mn bed uit voor m en t is pas de derde keer dat ik erheen ga haha

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 00:08

Hier net een appje gehad dat ze toch echt ziek was en morgen wil komen. Er is nog hoop *\o/*
Wordt vervolgd :+

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 01:54

Hoop dat t nu lukt haha, hier 2 foto's. Het rijden moeten jullie me mijn houding maar een beetje vergeven haha, dit was het stuk waarin hij continu aangaloppeerde maar het is wel de beste foto. Op de andere is goed te zien hoe groot hij is haha

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 01:55

Afbeelding

Afbeelding

(Ik heb m eindelijk door)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 11:46

Ik ben echt zo blij dat paardlief dichtbij staat. Was donderdag naar stal geweest en toen ik weer thuis was kreeg ik een appje binnen of ik het water vd paarden wilde doen want de andere verzorgsters waren ineens gestopt. Dus weer terug gegaan en meteen even gevoerd. Ben er zo dus dat is echt geen probleem.

Tessa is heel bang voor vuurwerk dus kon het niet laten om na m'n werk gisteren even te kijken hoe ze er bij stond. Gelukkig stond ze met haar vriendin redelijk rustig in de bak/paddock (staat 24/7 buiten) en zag ze er niet nerveus uit. Dat stelde me wel gerust :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 12:59

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 13:47

Heb je nog een pony gekocht Do? :)

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 15:48

Ik ken het probleem van hier op beide manieren: een verzorger zoeken of een verzorgpony zoeken beide onmogelijk haha

Gelukkig een meise van de oude manege die op mijn advertentie reageerden om op mijn shet te rijden, en een verzorg Fries gevonden die ik als eigen mag zien die bij mijn shet staat..!

Edit: ik vind dat toch vervelend, als afspreken rondom het paard slecht gaan