Ik was er zo weinig omdat ik de laatste tijd best veel op school ben geweest, en al was ik thuis deed ik andere dingen dan computeren.
Sorry! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sorry! 

Als je bij ons in de regio bij de rabobank zit, kreeg je gratis kaartjes
Dusja dan ga ik maar 
Raf is der ook fan van
Maar niet zo heul dramatische gelukkig 

liepe/stonde. Ineens tege hun van dat ik zo'n stuterige brillemans die daar zit leuk zou vinden. Terwijl dat dus niet zo is. Toen was die leuke jonge langs haar gaan staan toen die eerst ef zo gekeke had van he? En toen begon die wat met der mee te prate. Ik daarheen van nee ik vind hem niet leuk enz. En toen liep ik dus achter die leuke jonge de trap op begeve moment. En toen was der iets van wie van hun in dan wel leuk vond. En toen had ik iets gezegd van ja hier die voor me. Tikt Lieke um aan gaat half langs um lope, zegt ze van jaa zij vind jou wel leuker as die met dat brilletje
Ik der toen ook maar bijgezegd van jaa dat is toch ook zo
Was ut eerst van hm.. oke (niet dattie dat zei maar zun houding zo) en toen ff later begon die met dattie un wijf was en iets met zun hare (hij heeft wt langere hare) en toen was ut van dat ie un homo was, wattie zelf zei. En toen ik iets zei van dat ie un sukkel is, ie kan moeilijk homo zijn as die un vriendin heeft he (wat ie dus heeft
) en toen zei die zacht wt tegen iemand anders en wastie stil
Die leuke jonge zat ergens. Wastie al aant kijken enzo. En de jongen die me vriendin leuk vond zat alleen ergus aan un tafel hw te maken.

Annn schreef:Wij zijn midden mar
soms zuid.. maar heel weinig
Wat vat je niet?

Nee idd 

liepe/stonde. Ineens tegen hun van dat ik zo'n stuterige brillemans die daar bij zit leuk zou vinden. Terwijl dat dus niet zo is. Toen was die leuke jonge opgestaan en langs Lieke gaan staan, nadat die eerst even zo gekeken had van he? En toen begon die leuke jongen wat met Lieke mee te prate. (Van jaa vind ze hem leuk? En blablabla) Ik daarheen van nee ik vind hem niet leuk enz. En toen liep ik ff later achter die leuke jonge de trap op. En toen was der iets van wie van die jongens die daar zaten eerst ik dan wel leuk vond. En toen had ik iets gezegd van ja hier die voor me. (Waar die leuke jonge dus liep) Tikt Lieke hem aan gaat half langs hem lopen, zegt ze van jaa zij vind jou wel leuker als die jongen met dat brilletje
Ik er toen ook maar bijgezegd van jaa dat is toch ook zo
Was ut eerst van hm.. oke (niet dat hij dat zei maar zu'n houding was zo) en toen ff later begon die jongen met dat hij een wijf zou zijn en iets met zun hare (hij heeft wat langere haren), wat wij niet snapten waarom hij dat zei? en toen zei die zelf dat hij un homo was. En toen ik iets zei van dat hij een sukkel is, hij kan moeilijk homo zijn als hij een vriendin heeft he (wat hij dus heeft
) en toen zei die zacht wat tegen een van die jongens die bij hem liepen en was hij stil

eentje die loopt helemaal achter tara heel de tijd aan.. en toen tara in dat weitje kwam, Ging ze helemaal lopen showen 

Ik word der te hyper van om ut goed te kunnen vertelle ofzo