Anoniem schreef:Ik mijn geval zeker niet

Maar wat mij ook heel erg opvalt is dat de bijrijders tegenwoordig ook enorm veel eisen en brutaal zijn, tenminste, met een soort "arrogantie", dat de eigenaar maar blij moet zijn dat zij hun paard willen rijden.
Noem het arrogantie, ik noem het waar...

...een betrouwbare en fijne bijrijder is goud waard! En ja, dat zeg ik nu als eigenaar, ik ben jaren zo'n bijrijder geweest. Ik was er altijd, heb bijrijdpaard doorgereden omdat de eigenaar dat niet kon, deed het paard fulltime als zij op vakantie gingen en nam regelmatig vrij als er iets dringends was....naar de kliniek, mee op wedstrijd..

en met veel liefde en plezier! Eigenaren waren dolblij met me, ik help nog steeds waar ik kan....
En nu ik zelf een paard heb en langdurig geblesseerd ben ik dolblij dat een fijne en handige ruiter mijn paard tegen betaling wil rijden...

Een bijrijder zoals ik zelf was vinden? Gaat denk ik niet gebeuren, maar ik hoop dat het meisje wat morgen kennis komt maken er dicht bij in de buurt komt en dan ben ik super content: ik vraag dan ook geen bijdrage. Zoals iemand al zei, de 'fijne' zijn schaars...
Wel een goede opmerking mbt social media....daar ben ik niet in thuis en heb ik zelf allemaal niet, als dit wat wordt dan moeten we daar maar afspraken over maken.