Ik verwacht ook geen bijzondere vaardigheden van een verzorgster, dat komt allemaal vanzelf!
Doe vriendelijk en belangstellend en kom in je normale kloffie, meiden die in wedstrijdtenue komen kennismaken, maken op mij geen fijne eerste indruk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shirley schreef:Het rijden zou bij mij sowieso niet het belangrijkste zijn, dus ik zou je rondleiden, wat vertellen over de pony's en ondertussen goed kijken hoe je ermee omgaat.
Ik verwacht ook geen bijzondere vaardigheden van een verzorgster, dat komt allemaal vanzelf!
Doe vriendelijk en belangstellend en kom in je normale kloffie, meiden die in wedstrijdtenue komen kennismaken, maken op mij geen fijne eerste indruk
Lienek schreef:Gefeliciteerd allemaal met het vinden van een verzorgpaard.
Voor de mensen die nog op zoek zijn; wat ook een tip kan zijn is vragen of ze bij de plaatselijke rijvereniging hulp nodig hebben tijdens evenementen ed. Dan leer je gelijk wat meer mensen kennen en zien ze hoe gemotiveerd je bent.
Bij mij komt de dag van mijn einde van stage inzicht en dan komt mijn paard eindelijk maar huis.
Ben nu echt serieus al aan het rond kijken voor geschikte kandidaten :p
lienieminie schreef:Lienek schreef:Gefeliciteerd allemaal met het vinden van een verzorgpaard.
Voor de mensen die nog op zoek zijn; wat ook een tip kan zijn is vragen of ze bij de plaatselijke rijvereniging hulp nodig hebben tijdens evenementen ed. Dan leer je gelijk wat meer mensen kennen en zien ze hoe gemotiveerd je bent.
Bij mij komt de dag van mijn einde van stage inzicht en dan komt mijn paard eindelijk maar huis.
Ben nu echt serieus al aan het rond kijken voor geschikte kandidaten :p
Ik weet nog wel een paar meiden misschien! Weet alleen niet of je ze al heel toevallig via facebook had gesproken n.a.v. Je advertentie in de groep.
enamorada schreef:Ik schaam me vooral omdat ik zo moest huilen, ik huil namelijk de laatste tijd overal om en het is bloedirritant.
Shirley schreef:Is niet erg, joh!
Heeft iedereen weleens, kan ook gewoon een schrikreactie zijn
Maar hoe komt het dat je zo slecht in je velletje zit?