Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
misterbob schreef:stille meelezer: ik begin de hoop om een bijrijder te vinden op te geven, sommige laten niet eens iets van zich horen nadat ze kennis hebben gemaakt. Je zou denken dat mensen staan te springen om te rijden, maar wellicht ligt dat aan de regio.
Amable schreef:Maar, gaan jullie dan nog wel de boer op? Want ik denk eigenlijk dat jullie feitelijk veel meer toe zijn aan een "eigen" paard, dan aan een bijrijdpaard. Mijn ervaring is dat je dat vaak vind bij van die boertjes. Die hebben een (paar) paard(en) omdat ze het mooi vinden en er zo iets in de wei loopt, maar doen er niet echt iets mee. Die worden blij van zo'n fanatiek meisje die lekker aan de gang gaat met dat paard. Ik denk dat de meeste eigenaren die je op internet vindt toch mensen zijn die over het algemeen zelf ook op de een of andere manier fanatiek met hun paard zijn. Die boertjes die zitten niet op internet en die gaan zelf ook niet op zoek. Als het paard niets doet is het voor hun ook oke, paard is meer decoratie. Ik denk dat je die mensen echt bereikt door aan de deur aan te bellen.
enamorada schreef:Ik heb het over in zn algemeen, niet per se over deze situatie.
Natuurlijk zijn er situaties waarbij het volstrekt logisch is dat iemand de deur wordt gewezen, maar het lijkt wel alsof je nu voor elke komma die je verkeerd zet naar huis wordt gestuurd.
Anoniem schreef:enamorada schreef:Ik heb het over in zn algemeen, niet per se over deze situatie.
Natuurlijk zijn er situaties waarbij het volstrekt logisch is dat iemand de deur wordt gewezen, maar het lijkt wel alsof je nu voor elke komma die je verkeerd zet naar huis wordt gestuurd.
Ik mijn geval zeker nietMaar wat mij ook heel erg opvalt is dat de bijrijders tegenwoordig ook enorm veel eisen en brutaal zijn, tenminste, met een soort "arrogantie", dat de eigenaar maar blij moet zijn dat zij hun paard willen rijden.
LoveUggs schreef:Ik denk dat ik jullie wel vast kan vertellen dat ik inmiddels waarschijnlijk weer voorzien ben binnenkort!
Eigenaresse van het laatste paardje miste het heel erg en heeft een nieuw beestje gevonden. Wel wat ouder, heeft M1 gelopen, 15 jaar. Leuke kop zit erop! Net een foto gekregen! Ze gaat hem eind deze week halen, zaterdag ga ik even bij hem spieken om kennis te maken!
Wanneer ze er aan toe is hem te delen ben ik dus voorzien!
liekec schreef:Ik gooi er nog even een nieuw (al wel besproken) onderwerp in. Wat vinden jullie dat je bijrijder 'mag' qua dingen op internet gooien? Foto's, filmpjes, problemen, alleen op fb, of ook Instagram, bokt en de hele mikmak?
liekec schreef:LoveUggs schreef:Ik denk dat ik jullie wel vast kan vertellen dat ik inmiddels waarschijnlijk weer voorzien ben binnenkort!
Eigenaresse van het laatste paardje miste het heel erg en heeft een nieuw beestje gevonden. Wel wat ouder, heeft M1 gelopen, 15 jaar. Leuke kop zit erop! Net een foto gekregen! Ze gaat hem eind deze week halen, zaterdag ga ik even bij hem spieken om kennis te maken!
Wanneer ze er aan toe is hem te delen ben ik dus voorzien!
Daar gaat mn stiekeme hoop dat je hierheen kwam verhuizen... Grapje natuurlijk, gefeliciteerd!
Interessant om al jullie meningen te horen inderdaad. Ik zit persoonlijk tussen helemaal niks plaatsen en alleen op fb in. Vind de manier waarop dan het verschil maken. Inderdaad doen alsof het je eigen is en elke dag dingen plaatsen zou dan snel naar de kant gaan van niks meer plaatsen.