Shirley schreef:Een pony kost wel iets meer dan alleen de stallingskosten, hè?
Neemt niet weg dat ik het in de meeste gevallen ook pure onzin vind, maar dat is mijn eigen opvatting.
Hier heeft nog nooit iemand iets hoeven betalen, ook niet voor eten of drinken, en geloof me....een stel hongerige meiden merk je wel in je boodschappenwagentje
Dat is zo maar geloof mij deze eigenaresse was zelfs te beroerd om de hoefsmid te laten komen toen het nodig was; want geen geld (wel andere dingen kopen want dat kon wel)
Mijn spullen lenen (o.a zadel en toen paard weg ging dacht ze wel dat het zadel mee kon... Euhh say what)
Spullen die kapot gingen en die ik met moeite terug kreeg. Was echt gevalletje ik heb een paard maar geef er liever geen cent van uit en profiteer van bijrijders/verzorgsters.
Maar dan heb ik het echt over een uitzondering hoor!
Dacht destijds dat het meisje mijn leeftijd had midden twintig tot ik erachter kwam dat ze nog 16 moest worden. Dat verklaarde voor mij ook veel hoor.
Was ook de reden dat ik nu zelf weer een paard heb !

Wilde graag zelf zeggenschap hebben en de hoefsmid regelen zonder dubbele gevoelens. :p
Hoop dat ik straks echt een fijne bijrijdster kan vinden die net als ik veel plezier er van heeft