En als er dan een goede bijrijder moet stoppen omdat het paard een blijvende blessure heeft of verhuisd, dan hebben die fijne bijrijders zonder advertentie al direct weer een ander verzorgpaard. Want iedereen wil zo iemand, dus als zo iemand vrij komt wordt dat direct door gekletst en ze kunnen kiezen waar ze gaan rijden.
[/quote]
Tenzij de bijrijder in kwestie dus verhuist

Ik ben momenteel weer 'zoekende' naar een leuk paard om te rijden, paard is helaas verkocht dus heb niks meer.
Voorheen heb ik veel paarden aangeboden gekregen om eventueel te rijden, maar ik heb jaren te snel toegegeven aan leuke paardjes, zonder rekening te houden met wat ik zelf graag zou willen.
En ik weet dat het kan, want ik zie in mijn omgeving veel meiden die doen wat ik graag zou willen. Maar alle eigenaren die het je dus gunnen hebben al een leuke bijrijdster en hebben niemand meer nodig

En ik denk echt niet dat ik veel eisend ben..
Ik zou graag in de toekomst willen starten. Het mag een jong paard zijn waar ik mee kan groeien of een ouder paard met veel ervaring waar ik veel van kan leren. Ik ben heus bereid een bijdrage te betalen. De hoogte hiervan is deels afhankelijk van wat me aangeboden wordt en wat er van mij verwacht wordt, en deels de grens tot waar ik zou kunnen betalen.
Meer eisen heb ik niet. Ja een leuke lieve eigenaresse waar ik goed mee op kan schieten zou ook wel fijn zijn haha.[/quote]
Ik heb dus precies hetzelfde probleem als jou. Heb veel paardjes aangeboden gekregen maar of de paardjes gingen verhuizen, of ik ging verhuizen of de paardjes werden verkocht. De eigenaren waarvan ik paarden heb verzorgd waren altijd erg positief over mij maar ben nu helaas nog steeds zoekende naar een nieuw paardje....