Haaii. Fijn dat ut rijden goed ging Romy! 
Praktijkdag begon al goed
We waren net aangereden met de trailer, dorpje verder, konden we niet meer door. Moest we omrijde. 
Ik had eerst ook blijkbaar un praktijktoets, die ik dus echt vet erg verkloot heb 
Week ervoor hadde we die dingen gehad, toen was ik ziek maar was toch gegaan. En ik heb al 1,5 jaar problemen met dingen onthouden. Je kan me vandaag bijv. iets helemaal uitlegge en ik snap ut helemaal en zou bijv. met wiskunde sommetjes helemaal goed kunnen maken. Maar de dag erna weet ik niet eens meer hoe ik ermee moet beginnen. En dat is dus nog steeds niet helemaal over.. Begint wel weer terug te komen gelukkig.
En wat zei die juf daarop.. Ja dan had ik maar aantekeningen moeten maken (alsof ik die dan snap maar okee..)
Was die juf kei dom aant doen, ineens vet streng. Op alles zeggen van ja en verder enz. En toen ik vroeg van hoe bedoelt u? Ja dan had ik maar op moeten letten, blablabla. Terwijl ik dus wel alles gevolgd had maar ik bijna niks onthouden heb.
Maarja..
We moesten ook gaan toiletteren of hoe je ut schrijft 
Toen mocht ik Nike es onder handen gaan nemen. Maar ze was bang voor de poetsplaats 
Der manen zijn der nou helemaal af. (Ze had nog maar wat van 3 langere sprietjes ofzo
) En der staart bijgeknipt en stukje korter. En bij der mond haren bijgeknipt en verder nog wat bij der hoofd. Nou ziet ze der teminste un beetje beter uit. 

En der staart 

Met rijden ging ze wel fijn opzig. Galop ging super voor haar 
Ze had de laatste tijd weer moeite met aanspringen in galop. En dan goed doorgalopperen. Dan ist net alsof ze de handrem op zichzelf zet
En gaat ze niet meer goed doorspringen maar net als zo'n hertje renne
Die lesgever heeft nou gewoon echt maar 3 dinge ofzo tege mij gezegt. 2 of 3 x dat ik zachter moest rijden, 1x dat ik der in galop meer bij elkaar moest rijden en 1 x dat ik van hand moest veranderen meer niet. Vind ut echt grappig
(Niet dat er niet meer te zeggen viel ofzo, maar gewoon van dat hij nou niet echt meer iets zegt)
En nou kan ik héél misschien volgende week ook weer met Nike gaan. Als ik heel lief was deed de eigenaar dat misschien wel