Ik ook niet.. kon ik teminste langer buiten > weg
zijn.
Ik weet niet Lianne..
Vanmiddag was zo raar! Normaal kan ik gewoon op der gaan zitten, op der gaan liggen en alles. En ik sprong op der vandaag.. Gaat ze vet hard door de wei lopen. Ik bleef hangen. En later ik deraf omdat ik der niet goed op kwam. (Ging ze direct weer lopen, en dan ga ik niet door want dan gaat Nike bijv. draven onder dat ik me been over der heen doe
) Maargoed.. Ik nog un keer. Rent ze ineens vet hard aanvallend op Mariska af. Ik der snel vanafgesprongen.
Denk van ja kan gebeuren he. (Nike valt Mariska nog welus aan)
Ik doe nog eens, weer hetzelfde. En toen dacht ik van zo zou het wel eens kunnen zijn dat Nike duidelijk wil maken dat ze niet wil. Stond ze un heel stuk van Mariska af ik nog een keer. Weer hetzelfde, ik denk ja nu weet ik het zeker. Maar omdat ze evengoed Mariska niet mag aanvallen ik naar der toe. Hoofd op schouder en tegen der praten. En toen negeerde ik der.
Ik gaan zitten opt gras met muziek en papier.
Kwam eerst Mariska bij me, later Nike. Was weer goed.
Toen ging ik Nike der oog tekenen. En dan echt kijken enz. Vond Nike goed. Soms, als ik weer stukje vooruit ging ging ze weg stukje verder weg grazen. En dan kwam ze weer terug als ik bijna niet meer vooruit kon.
Kwam Mariska toen Nike ff weg was, ik Mariska der oog doen. Maar bij Mariska merkte ik dat ik maar een bepaald deel mocht doen, en niet meer.. nog niet. (jaa klinkt raar
)
En toen kwam ze ook niet meer.
Ik verder met Nike, kwam ze nog. Kwam ze ook écht fijn spelen. Beetje duwen tegen der met der neus enz. Half over me heen lopen zodat ik echt onder der zat en ondertussen was ze druk aan het opletten dat ze mij niet zou raken
(gelukkig
)
Toen was het verder opzig goed. Maar toch is ze niet helemaal zichzelf.. ze kijkt anders uit der ogen en doet die dingen om mij een plezier te doen, maar niet omdat ze het zelf wil. Meer als sorry voor dat ze eerst Mariska steeds aanviel dan. En ja verder raar.
Ook druk, maar niet direct gespannen. Ook als ik een kleine beweging maakte begon ze direct met der hoofd omhoog enz. (angst) Dat deed ze eerst toen ze er pas was ook. En het kan niet zijn van laatst, want dan had ze dat al de hele tijd moeten doen. Hoe haar gedrag lijkt ut op een soort flash-back.. en gecombineerd met onze band komt ut tot dit eigenlijk. (zo voel ik het dan)
Naja.. Ik hoop natuurlijk dat ik der iets aan kan gaan doen.