Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zijn.
) Maargoed.. Ik nog un keer. Rent ze ineens vet hard aanvallend op Mariska af. Ik der snel vanafgesprongen.
)
(gelukkig
)
.
). Rijdt ook paard en kan goed invlechten, dus die ging al mooi vlechten
. Alleen het was vreselijk aan het uitlopen, het liep al 3 kwartier achter. Ik zou het dus nooit meer redden, moest namelijk ook handballen. Noujah, er is dus kunnen regelen dat ik als laatste moest
.
. eindstand: 13-6 voor ons
. Had er zelf 7 gescoord
! Was dus al 1e winst! Moest toen weer snel naar paarden, me paard was al opgezadeld en een beetje los gereden, was dus super
. Dus ik snel erop, 3 sprongetjes ingesprongen, toen bekaf naar de bak. In de bak ff de muur mogen meespringen en toen moest ik beginnen. Hindernis 1, perfect, 2 ook, 3 ook, 4 goed, 5 goed, 6 was ie al aan het twijfelen, maar we gingen gelukkig wel
! Toen was ik het eigenlijk ff kwijt waar 7 was
. Gelukkig schoot het me net optijd te binnen
. Die ging ook goed
. 8 ging perfect
! Alleen toen 9(was achterkant van 6; 3 strobalen op elkaar gestapeld, balk erboven en pompoenen op de balen. Noujah, ik draaide al iets te laat, en had niet genoeg kracht in me linkerbeen (was nog bekaf van handbal), dus jammer genoeg weigering. 2e keer lukte het wel! 10 ging ook weer goed.
. Ging uitstappen, wilde afzadelen, mocht ik het niet ofzo
. Prijsuitreiking, 30-40, 50-60, 70-80 toen kwam 90-100, was ik 1e in me categorie
. De rest had allemaal een balk eraf of was uitgebeld, en ik was de enigste met een weigering. Dus ik was erg tevreden
! Kreeg aan het einde ook nog een compliment van de eigenaresse van de manege, dat ze erg genoten had van mijn rit en dat ze het echt heel erg leuk vond om te zien hoe leuk het ging
! Was dus wel leuk om te horen
.

!
!
!
!
egt ernstig
helemaal geen prive meer

.
. 

..

Mij verstandiger gemaakt ofzo?