Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoniem schreef:Je hoopt dat het mag? Je bent dus nog niet geweest om kennis te maken? Beetje raar dat je dan zegt dat je waarschijnlijk een verzorgpaard hebt gevonden.
gerpiegorp schreef:Hoezo zonde? Op zo'n paard is het toch júist een goede uiting van je rijvaardigheid als je je paard dan goed aan het lopen krijgt? Lekker makkelijk met de goed gebouwde KWPN'er met zo'n hoge halsaanzet dat ie bijna automatisch aan de teugel gaat, maar een tinker goed laten lopen is al lastiger... Sowieso kan elk paard 'makkelijk' Z halen, M moet dan ook geen probleem vormen voor menig tinkerBeetje jammer zo'n opmerking van je school, lekker Valentijn blijven rijden hoor!
gerpiegorp schreef:Nou ja zeghet is ook maar een voorbeeld hè
En volgens mij is het wel algemene kennis dat een 'sportpaard' (die, lijkt mij, in de sport loopt?) voordeliger gebouwd is dan een tinker, of niet dan?
En ik denk wel dat je meer van je kunnen kunt laten zien op een paard die daar ook meer van vraagt, ipv een sportpaard die al op niveau loopt. Maar dat is mijn mening