Willen jullie even alles wat ook in 1 keer kan ook in 1 bericht zetten???!!! (en niet in 3) Zo gaan we veel te snel naar de 500 voordat Ier weer terug is
Flo0r_l0verr; Welkom Whaha slagroomgevecht Anora Diana: Leuk Alleen vind ik het wel raar dat je hier komt als alleen een eigen paard hebt en geen verzorgpony. Het heet niet voor niets verzorgmiepjes maargoed.
hoii ik meld me ook even zit naast patty op de andere computer,
Met ponyswandelen was echt wel leuk mariska was het alleen niet zo eens met die fries die we tegen kwamen haha.
Diana: dit topic heet de VERZORGmiepjes, en dat is daar ook voor bedoelt, ik snap dat er meer mensen zijn die geen verzorgpony MEER hebben, maar wel hebben gehad, je hebt je nog niet eens op de lijst toegeveogd, en je leest nooit bij ofzo.. sorry ik ben het er niet echt mee eens..
MENSEN DOE TROUWENS FF RUSTIG IN DIT TOPIC, NOG MAAR 18 PAGINA'S TOT DE 500!!
Ach, als we íetsjes verder dan de 500 gaan en we het aan de moddies uitleggen zullen ze ons wel een paar pagina's extra geven denk ik Of anders moet iemand anders maar openen..
Ja dat denk je.. en weet je niet zeker. Beter het zekere voor het onzekere nemen En we hebben écht afgesproken (blijkbaar) dat Ier het topic mag openen. Ier wil dat heel graag en heeft dingen voorbereid enz. Ze komt zaterdag terug dacht Robin.. We hebben toen keus gehad of paar dagen keihard doorlullen of rustiger aan doen. Toen was het geworden rustiger aan doen. Dat betekend dan niet dat je niet meer mag praten. Maar dingen achterelkaar zeggen in 3 berichten is dan ook niet nodig.
Oke, als ze Zaterdag toch terug is denk ik dat we het wel redden als we idd rustig aan doen..
Ik ga misschien Donderdag met een vriendin een paar daagjes nog naar de camping (Wel met mn moeder.. en broertje) Ennee.. naja.. daar heb ik wel zin in..
Moet ook nog even naar Odin vind ik zelf. Ga morgen denk ik even gedag zeggen.. heb hem 3 weken moeten missen
Ik ben het er ook niet echt mee-eens diana sorry Ik vind het niet erg als je af en toe een lkeer reageerd ofzo is het niet erg, maar jij hebt een eigen paard, en dit topic is voor verzorgers..
eetse robin en patty longeren met courage ging wel goed