Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joyce B schreef:vreemd hoor, het is zo moeilijk om een goede serieuze, betrouwbare bijrijdster te vinden, dan ook nog 1 die een bijdrage betaald, en dan denken jullie zo makkelijk? Ik zou in mijn handen knijpen met zo iemand... Ik ben al blij als ze gewoon komen in weer en wind en handje meehelpen, dat is al moeilijk genoeg!
joyce B schreef:vreemd hoor, het is zo moeilijk om een goede serieuze, betrouwbare bijrijdster te vinden, dan ook nog 1 die een bijdrage betaald, en dan denken jullie zo makkelijk? Ik zou in mijn handen knijpen met zo iemand... Ik ben al blij als ze gewoon komen in weer en wind en handje meehelpen, dat is al moeilijk genoeg!
enamorada schreef:Ik ben het er mee eens dat je de bijdrage niet hoeft de veranderen aangezien ze ook vaak extra komt, maar ik vind het wel bijzonder hoe de mensen in dit topic even voor dat meisje kunnen bepalen dat €30 'toch niet zo veel is'.
Tigra_ schreef:Ik zou gewoon overleggen. Maar ik denk dat ik het zelf gewoon zo zou laten. Of 30 euro veel is dat is voor iedereen anders maar ze heeft ook weleens dagen extra dan verwacht je toch ook niet dat ze meer gaat betalen dus als ze dan een week heeft en ze dan 1 dag of hooguit 2 dagen minder kan omdat de eigenaar een keer op stap is komt dat de rest van de maand wel goed. Ergens zou ik dan ook weer zoiets hebben dat als de bijrijder er wel een probleem mee heeft en minder wil betalen ze ook geen extra dagen meer hoeft te verwachten. Je werkt samen en dat is geven en nemen van beide kanten.
joyce B schreef:Maar zou ik wel betalen, dan zou ik het echt niet oke vinden als de eigenaresse dan makkelijk zou zeggen: ik ga op vakantie en neem mijn paard een week mee, zonder daar compensatie voor aangeboden te krijgen. Ofwel in een lagere bijdrage, ofwel door te kunnen ruilen van dagen of op ander moment in te halen. Alles in goed overleg. /maar zouden zulke dingen niet in overleg gaan en ik zou ondanks bijdrage gewoon even aan de kant gezet worden, dan zou ik snel mijn conclusies trekken dat mijn inzet en bijdrage niet genoeg gewaardeerd wordt en bedanken voor de eer.
Anoniem schreef:Ja? Die krijgt ze toch doordat ze op andere dagen extra komt zonder extra te betalen?
Het gaat mij meer om de "arrogantie" waarmee dat gezegd werd, aan het eind van de dag is het nog steeds mijn paard.