Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Miefje schreef:Ik ben nog op zoek. Heb al een advertentie op de BoktMarkt, Facebookgroepen (iets van 15), Marktplaats en allerlei ander websites gezet. Ik ga binnenkort ook samen met een vriendin briefjes bij mensen in de bus stoppen.
Heb ook 4 leuke paardjes gezien waar ik een briefje ga ophangen (geplasticifeerd) waarop mn emailadres staat en of we de paarden mogen verzorgen.
Miefje schreef:Hoi!
Ik ben Madelief, 13 jaar.
Ik ben op zoek naar een verzorgpaard waar ik veel van kan leren. Ik zou het ook fijn vinden als ik in ruil voor klusjes begeleiding kan krijgen.
Ik heb nog niet in manegelessen gereden maar ben uiteraard bereid om lessen te nemen.
Het is voor mij helaas niet mogelijk om vaker dan 3 keer per week te komen, dit in verband met school.
Wanneer u interesse heeft kunt u een berichtje sturen.
Groetjes,
Madelief
Is zoiets goed? Ik heb m nu zo veranderd maar ik sta dus open voor kritiek
gerpiegorp schreef:Ik denk dat het inderdaad erg moeilijk wordt om iets te vinden als je helemaal geen ervaring hebt. De eigenaar moet dan overal aanwezig zijn (poetsen, opzadelen, rijden, afzadelen, evt dekens op doen en als je klusjes moet doen dat ook) en ik denk dat dat voor de meeste een drempel zal zijn, omdat ze vaak iemand zoeken die juist wat zorgen uit handen neemt.
Ik zou als ik jou was even lekker op de manege rijden, zodat je dingen als poetsen en op- en afzadelen onder de knie krijgt en dan op zoek gaanDan ben je al over de drempel van èchte beginneling, want er zijn genoeg mensen die wel een leuk (ouder) paard hebben die wat extra aandacht kan gebruiken, waarop je lekker alles kan leren