jaaa... *voelt zichzelf zielig me moeder had geen zin om iets te maken.. en ik mocht niks meer make.. moest op haar w8te voort ete.. komt ze om 10 uur,, heb ik nog niks Had wel wat zoutstengels..mja, dat vind ik niet echt eten te noemen
Haha agos.. Wij gaan zo maaltijdsalade eten ofzo.. (mn moeder heeft weer wat nieuws ondekt hoor in Spanje.. Achja twas t enige daar wat ik te vreten vond, ben niet zo'n viseter )
Oooh ik moet iets vertellen! Weten jullie nog dat ik een maand of 5 geleden met een jongen aan het daten was? Vick?! Die kwam ik gisteren op stap tegen, en ben er mee naar huis gefietst (en dan bedoel ik echt fietsen )! Hij stond met zo'n meisje te zoenen, en ik moest echt kei hard lachen want het zag er echt niet uit... Zegt ie tegen mij: 'Ja jij kan toch beter zoenen als haar ' Hahaha echt te grappig... Gisteren was goed voor mijn ego! Had echt teveel sjans
En toen kwam me vader laterna dronke thuis.. eng wastie wat int rond aant meppe .. raakt tie mij un paar keer, vindtie ut dan raar dat ik helemaal achteruit kruip Toen maar op de tafel, me moeder tege hem prate en zegge dattie dat niet mocht.. hand ervoor.. naja dan maar op haar hand. En toen stopte die even.. wastie nog wat dom aan ut doen en ben ik aan de andere kant van me moeder gaan zitte (Werd me wat te erg daar, paktie drop gaatie dat op mij uitspuge enzow :s) naja.. ie was dan ook dronke (niet dattie dat daarom mag doen hoor, maar dan weettie dus niet wattie doet en valt tie vanzelf ooit in slaap)
Nee dat niet.. ie drinkt wel vaker, maar niet zo erg. Ie was gistere met collega's gaan darte.. en ja toen heeftie dus meer gedronke. Maar was voort eerst sinds lange tijd dat ik weet. toen ik klein was heeftie un keer bierflesje op de grond gegooit.. kwam stukkie glas in me hak toen
Grr ik ben boos op me moeder. Normaal zou ik altijd naar Roos gaan in het weekend in de avond, mag het nu opeens niet Ja we hebben visite en ik heb geen zin om te haasten.. Pff, moet ik dus weer op het laatste moment afzeggen en dan voel ik me ook zo schuldig weer..