Hallllo, ik heb Sinterklaas vandaag een handje gegeven hij kwam bij ons aan in het dorp! hihihi wij met het hele paarden-clubje er achteraan gefietst! daarna nog lekker eventjes zonder zadel op Thunder gereden. Hij was heel lief en ontspannen! doei
hai! ik heb gespronge 't miezerde vanmorge wel maar t was droog toen ik en die vriendin bij de pony's aankwamen. daar eerst nog een steunder en balk moeten zoeken en pony gevangen naja gepoets..en eerst dressuur rijden op t begin ging t niet zo goed maar laterna wel. toen ook gesprongen en uiteindelik heb ik 70 cm gespronge (met balk erbij geteld wel) heb ook foto's enz. daar komt 't verdere verslag
en nog naar mariska en nike geweest...met nike was t weer erger geworde maar aan de hand gaan stappen over de weg en been gekoelt. stallen uitgemest en de hond + kat eten gegeven. en daarna met de hond en mariska over de akker gaan wandelen/rennen
haha nea dat met handen. (pony was erug fris en is gevaarlik met 70 cm mede doordat het voor mij pas de 1e keer was, pony dus fris. enz.) mare wel perongelijk zonder beugels was foutje..ik nog aan het tellen en pony zette vroeg af. jaah toen vloge de beugels uit en ik had lol!
auw! ik eigelik niet egt...alleen toen er springcurses oppe manege was had ik net mijn 'valperiode' toen dus wel,, maar verder ben ik nog nooit gevallen met springen geloof ik...
nou, ik val zowat elke les met springen, thunder heeft nogal springangst en besluit op het laatste moment maar te weigeren. Ik ga dan maar in mn uppie over de hindernis