Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
[***] schreef:Het gaat ook niet om de bijdrage, het gaat om de algemene reacties .. Kort samengevat zijn bijrijders nooit goed genoeg, verpesten ze je paard maar moeten ze wel x aantal bedrag (en blijkbaar niet niks) betalen omdat je anders je paard niet kan onderhouden. En daar vallen anderen over
Alexandra_ schreef:Ik moet wel zeggen, ondanks dat ik áltijd heb betaald, ik nu wel een inzicht heb in wat een paard kost, en wat de verantwoordelijkheid daarover is (geld) sommige "bijrijders" en ook "gewone" mensen hebben geen enkel idee wat het kost, en zijn dus ook totaal niet verantwoordelijk.
Lianne86 schreef:Alexandra_ schreef:Ik moet wel zeggen, ondanks dat ik áltijd heb betaald, ik nu wel een inzicht heb in wat een paard kost, en wat de verantwoordelijkheid daarover is (geld) sommige "bijrijders" en ook "gewone" mensen hebben geen enkel idee wat het kost, en zijn dus ook totaal niet verantwoordelijk.
Dat heeft niets met verantwoordelijkheid te maken? Als iemand mijn paard verzorgt, dan moet die verantwoordelijk met het paard omgaan, met mijn spullen en goed omgaan met de andere mensen op stal etc. Heeft 0,0 met geld te makenWat maakt het mij uit of mijn verzorgster weet wat een paard kost?
Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt hoor!
Babootje schreef:Dahlia schreef:Nee gelukkig kijk ik er héél anders tegenaan, ik zou nooit afhankelijk willen zijn wat m'n paard betreft.
Nee ik ook niet. Maar stel dat je dat wel wordt, om wat voor reden dan ook? Kun jij in de toekomst kijken?
Doe je dan ook meteen je paard weg?
Dahlia schreef:Als dat niet had gekunt bij mijn baan, had ik er iets bij gaan zoeken.. Maar niet 100 euro of veel meer gaan vragen aan een bijrijder omdat ik het dan financieel moeilijker heb op dat moment.. Kom op zeg..