Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mioux schreef:@prisca: jij vind dit en ik dat, ieder zijn mening en dat mag. Ik vind niet dat je een paard moet kopen en dan alleen kan houden als je afhankelijk bent van andermans geld,en heb ik t over permanente gevallen, jij denkt misschien anders. nou prima toch ?
Serendip90 schreef:Het grote probleem is dat paarden gewoon te goedkoop worden2 shetlandertjes 50 euro.. dat is goedkoper dan een hond. En stel dat kindjelief liever 2 shetlandertjes heeft, nou leuk toch als cadeautje.... Maar verder nadenken doen mensen niet!
Serendip90 schreef:Nu nog verzorgsters die ook zo denken :p "boerenzooitje" wordt ondergewaardeerd
Mindim schreef:Vergeet niet het hele zwik 'paarden met een gebrek' die verkocht worden aan mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Prisca schreef:Zijn zoveel gevallen bekend van mensen die hun paard aab eeb handelaar verkopen zo van dan gaat hij naar de slacht. Maar helaas gaat dan nog 3x over kop naar diverse mensen.
Mensen moet dan heft in eigen handen nemen en verlos het dier.
rensiepensie schreef:Maar ookal koopt iemand impulsief een paard, en had hij het beter niet kunnen doen... Wat maakt dat voor verschil voor een bijrijder. Gaat de bijrijder ook geen donder aan naar mijn inziens. Dus omdat de eigenaar zo dom is geweest een paard te kopen dat hij niet kan betalen, dan mag hij een bijrijder uit principe niet om een vergoeding vragen?
truus1970 schreef:een goede bijrijder vinden is soms al een crime. Gaat ik daar echt niet ook nog geld voor vragen.