Serendip90 schreef:Hier ook met verzorgsters vanalles meegemaakt hoor, van niet op tijd zijn tot afspraken niet nakomen, tot zelfs stelen :S Maarja, mezelf ingedekt door alleen nog volpension te willen --> geen last meer van het risico dat je altijd nog moet gaan controleren of alles wel gedaan is. Meisje die 1x was geweest en die bleef stalken en zelfs zonder ons erbij is gaan rijden op mijn pony :S Ik kan er bijna een boek over schrijven wat ik de afgelopen 2 jaar heb meegemaakt

Het liefst wil ik nog steeds mezelf klonen (ook makkelijk voor in het huishouden :p)
Dat is erg naar zeker ook voor mensen die het graag willen en het ook zeker goed doen maar geen kans krijgen.
. Ik snap je punt wel en zie ook zeker wel in dat je niet echt meer behoefte hebt aan een bijrijder/verzorger. Jammer dat sommige mensen het zo erg kunnen verzieken, vind je niet?
lieziej schreef:Heel erg jammer dat de "serieuze wedstrijdpaarden" dus mogelijkheid tot uitbrengen allemaal in het noorden zitten. Per februari moet ik ook weer zoeken in Delft, en ik weet dat er in de randstad heel veel meiden zijn (net als ik) die vroeger eigen paarden hebben gehad, maar wegens studie het geld er niet meer voor hebben. Ik heb nu bij mijn stagewoonplaats een superlief paard te rijden met fantastische eigenaren, maar ik ben nu al m'n vingers aan het kruisen dat ik van t voorjaar in Delft weer wat ga vinden!
Ik zal voor je gaan duimen
.
Hopelijk vind je iets wat net zo leuk is en waar je lekker lang van kunt gaan genieten.
Serendip90 schreef:Wat het probleem vaak is, tenminste zo zie ik het even

... verzorgsters stellen te weinig eisen maar klagen daarna wel... Als je weet dat je een dressuurpaard gaat rijden, dan moet je ook serieus die kant in willen en niet willen springen of in het bos hobbelen, andersom natuurlijk ook... Denk dat mensen niet altijd "nadenken" wat ze echt willen en daarom het verloop ook groot is. Je blijft doorzoeken als het niet is wat je wilt

Dat is waar maar even van de verzorgers kant gezien, als je op zoek bent naar een paard en je ziet iets dan is het net of je oogkleppen voor hebt en we gaan ervoor. Maar dan kan het soms toch niet zijn wat je verwacht had, dus dat het dan niet doorgaat erg banketstaaf voor de eigenaar dan misschien maar wel eerlijk dat het gezegd wordt. Klagen is natuurlijk niet écht goed, je moet al blij zijn dat je iemands paard mag rijden vind ik. Verder zijn lang niet alle verzorgers zo maar helaas wel een aantal en die verzieken het dan weer voor de andere.
snoopydogy schreef:wie weet er een goeie bijrijster voor mij en mijn tinker merrie van 6
staat in woudenberg
Ik woon in [plaatsnaam],
dus wel iemand dichtbij. Maar ben (helaas voor jou) al voorzien, ik weet niet naar wat voor iemand je op zoek bent? Misschien weet ik dan nog wel iemand als ik een beetje een beeld ergens van heb.
Jolienfortun schreef:Dat zeg ik ook niet dat iedereen zo is. En zeer zeker geen vp afpakken. Dat vond ik erg achterbaks. Ik heb het deze meisjes vaker gezegd en weten ook precies hoe ik erover denk. En van mij mogen ze dit ook lezen. Opgeven doe ik niet en blijf door zoeken. Maar ik wilde het even van me afschrijven

Mooi zo, ik snap heus wel dat het je frustreert maar je weet natuurlijk niet wat er precies gebeurd misschien vertellen ze het wel extremer dan het is. Laat die meiden zou ik zeggen en ga lekker voor jezelf op zoek.