Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 00:29

Ik had btw post gewijzigd xD
Haha, misschien doe ik het toch wel!

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 00:29

Bij een springstal zul je wel vaak moeten rijden denk ik om de paarden te trainen? Bij sommige handelsstallen vinden ze vaak alles wat helpt handig... Maar vraag me af hoe zelfstandig je moet zijn en hoeveel ervaring je moet hebben. Reageren kan natuurlijk altijd... Nee heb je, ja kun je krijgen... Alleen zou ik bij stallen nooit veel verwachten omdat ze vaak toch het liefst ruiters hebben met veel ervaring die ervoor kunnen zorgen dat de paarden op een hoger niveau komen en niet iemand die het zelf nog moet leren.

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 00:31

Daar heb je een punt! :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 00:32

Daar ben ik het ook met je eens, ik ga de advertentie nog eens nalezen, want het was max 5 km hiervandaan dacht ik :P

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 00:34

Oh.. Weet je.. Waag een kansje hè? Kan geen kwaad.. Tip: nooit te veel vertrouwen in een advertentie hebben, als het niet doorgaat ben je gekwetst

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 00:36

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 00:38

Hey,

Er staat dat wedstrijden een mogelijkheid is, dus misschien hoeft et nie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 12:22

Ik zat te denken om dit als advertentie te doen, nog tips?

Heeii,

Allereerste bedankt voor het openen van deze advertentie!
Ik zal beginnen met het voorstellen van mezelf. Mijn naam is [naam], leef ondertussen iets meer dan 12 jaar, en 1.65 lang.
Ik rij nu ongeveer 3,5 jaar paard wat ik nog steeds met plezier doe. Dat is ook een van de redenen waarom
ik een verzorgpony zoek. Gewoon genieten van het paard/de pony zowel ernaast als evt erop :D
Het liefste iets in de omgeving [plaats]/Elst/ertussen. Twijfelt u eraan of het misschien niet net te ver voor mij is? Dan kunt u mij gerust een berichtje sturen.

In de jaren dat ik nu rij heb ik verschillende dingen gedaan, het meeste rij ik dressuur. Maar ik heb ook weleens een sprongetje gemaakt.
Springen kan ik dus ook wel, al moet ik bekennen dat ik geen super fantastische springruiter ben. Ook geniet ik nog steeds van af een toe een buitenritje. Mij maakt het eigenlijk niet veel uit wat voor pony u heeft, eigenwijs, braaf of gewoon iets anders. Graag leer ik dingen ook van u, al rij ik liever ontspannen en met een zachte hand dan anders. Natuurlijk ben ik wel consequent, maar ik rij liever niet op een hard handige manier.

Afspraken kom ik gewoon na, als ik van te voren weet dat ik een keer iets heb zal ik ruim van te voren afmelden. Blijkt dat ik die dag opeens doodziek ben (wat weinig voorkomt) dan meld ik me ook zo snel mogelijk af.
Mijn ouders staan volledig achter mits er goede afspraken worden gemaakt. Ook zullen deze de eerste (paar?) keer meekomen om kennis te maken. Ik ben bereid om eens samen met u iets leuks te kopen (als vorm van dank) :D
Graag zou ik ook hebben dat u de eerste paar keer erbij bent. Dat is voor u maar ook voor mij fijner, zo leer ik u nog een beetje kennen. Weet ik hoe u het liefste heb dat ik de pony behandel. En leer ik alle stalregels en dingen kennen.

----------

Ok, dit is volgens mij niets? :')

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 13:09

Door je leeftijd vind ik het een pluspunt dat er ook van je ouders bij staat... Genoeg ouders die er niet totaal achter staan, altijd gezeur is dat iemand niet mag komen, "maar het regent, ga maar niet" ;) en dat soort dingen.

Ik vind het een nette advertentie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 13:15

Och, ik had ook met mijn ouders gezeur. Júíst omdat ze vonden dat ik áltijd moest gaan. Ik weer en wind, en ze bang waren dat ik dat niet zou doen. Of dat zij me steeds moesten brengen. Maar ik wil dus gewoon in weer en wind komen, en dat begrijpen mijn ouders nu ook! :D

Moet ik er nog iets bijzetten? :)

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 13:18

Kun je erbij zetten ja... Maar dat je in deze periode zoekt, zegt al genoeg ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 13:19

Haha, ik hoop het! :D
Dan ga ik hem maar eens plaatsen :)

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 13:22

Ik vind dat je hier met al je berichten heel goed overkomt, ook schrijf je naar mijn idee beter dan de gemiddelde twaalfjarige. Je advertentie vind ik toch een beetje slordig... Op zich prima, maar het geheel spreekt me nou niet gelijk helemaal aan. Bijvoorbeeld deze zin: "Afspraken kom ik gewoon na, als ik van te voren weet dat ik een keer iets heb zal ik ruim van te voren afmelden. Blijkt dat ik die dag opeens doodziek ben (wat weinig voorkomt) dan meld ik me ook zo snel mogelijk af." zou ik toch wat veranderen, gewoon vertellen dat je afspraken wel nakomt, lijkt mij voldoende.

Maar weet je, het is op zich een prima advertentie voor zoiets, het is niet zo dat je een sollicitatie doet waar je formeel en correct moet overkomen. Ik zie ook vaak genoeg een advertentie van een paardeigenaar die niet helemaal klopt, dus je hoeft je er niet heel erg druk om te maken denk ik!

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 13:23

Oh wat ik trouwens wel zou veranderen, is "groetjes x", dat zou ik dan gewoon veranderen in "groetjes Desiree" :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 13:25

Dankjewel voor de tips! Ik zal het nog even aanpassen :D

Tja, ik lees veel. Dus dat helpt altijd nog woordenschat uitbereiden :')

Edit;
Het is aangepast + mijn mail staat er nu ook bij. :D

Emmamelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 13:33

Ik vind het een nette advertentie! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 13:48

Dankjewel allemaal! :D
Krijg je een mail/bericht bij een reactie?

Pff, hopelijk is dit topic voor ons allemaal binnenkort niet meer nodig! Dat zou echt fijn zijn zeg! :D

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 15:44

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 15:50

Ben het eens met Nikita, misschien verder nog andere dingen erbij zetten. Wat meer vertellen over jezelf en je ervaring? :)

Pff, waarom reageren mensen niet en kijken ze alleen maar xD

Emmamelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 16:00

Deetjeeuh schreef:
Ben het eens met Nikita, misschien verder nog andere dingen erbij zetten. Wat meer vertellen over jezelf en je ervaring? :)

Pff, waarom reageren mensen niet en kijken ze alleen maar xD

hahaha inderdaad :')

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 16:01

irisjhuuu schreef:

Ik ga even heel "bot" doen, sorry daarvoor...
Maar je zoekt een shetlander of een andere mini. De kans is groot dat je daar niet op kan rijden. Vind jij geen probleem, ook niet om klusjes te doen en dan zet je er ook nog bij dat je eventueel wel een bijdrage wilt leveren... Ik zie dan al meteen iemand met een shetlander over die denkt "goh, dat is lekker goedkoop, iemand die zijn stal komt doen en er nog voor betaald ook" :')

Daarom zou ik als ik een verzorgpaard zoek er nooit over beginnen. Het is fijn dat het kan, maar als iemand reageert, kan die altijd nog vragen van "goh, ik wil graag een bijdrage, is dat een probleem?"

Aan de andere kant --> zet je het er in, dan krijg je misschien wel weer meer reacties, maar kijk er een beetje mee uit ;) Sommige eigenaren zijn namelijk niet zo netjes...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 16:04

@Emma, in 2,5 uur al 25 keer bekeken ofzo. Dat vind ik flink wat, maar dan denk ik. Please mensen reageer :')

@Lianne, jij geeft echt goede tips! :D Ben het er inderdaad mee eens. Ik heb er dan wel weer ingezet dat ik bereid ben om dingen voor de pony te kopen, maar bij voorbaat zeggen dat ik wel een kleine bijdrage wil leveren, ho maar. En het verschild per persoon ook wat mensen een 'kleine' bijdrage vinden. Ik vind dat rond de 20/25 euro, en andere mensen rond de 40/50 euro..

Emmamelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 16:06

Whaaa, dat is echt heel veel!
Hopen dat ze snel reageren :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 16:08

Jaa :D Ben daar ook wel blij mee, blijkbaar is het toch een goede advertentie. Of juist niet?

Emmamelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 16:11

Juist wel. Als mensen het niets vinden klikken ze denk ik niet of minder snel! ;)