Pfff, ik meld me hier weer eens...

Sinds maart 2011 rijd ik voor anderen. Het is mijn intentie om gewoon lekker te trainen, zowel springen als dressuur en met een paard via de grond ook een betere samenwerking te krijgen.
Maar inmiddels ben ik alweer op zoek naar een verzorgpaard. Of et lijkt alsof het niet mag lukken. Ik heb al 3 of 4 jaar een nieuw wedstrijdjasje in de kast hangen, maar nog ongebruikt...
In die tijd heb ik al zo'n 10 paarden versleten. Of ik had geen klik met het paard, of het paard was niet goed maar de eigenaar wilde er niks aan doen(prima, maar ik ga niet op een paard zitten die niet goed is), of het klikte uiteindelijk niet met de eigenaar, persoonlijk of qua ideeën over het paard(en ja, ik snap dat de eigenaar altijd het laatste woord heeft, maar dta is soms vrij moeilijk om daarmee om te gaan als jij zelf hele andere ideeën hebt over een paard).
Dus, ik ben weer op zoek, al heb ik wel een afspraak komende donderdag om bij een paard te kijken, maar ik moet nog even de positieve mojo vinden, omdat ik het een beetje somber in zie.
Ben ik nou de enige die al jaren moeite heeft om een passend bijrijdpaard te vinden?