Kben allemaal bewerkingen aan het maken .. voor mensen die een collage willen .. hadi k voor iemand 2 collage gemaakt.. zegt ze dat ik verkeerde foto's heb ..
zo zo nu mijn verhaaltje van woensdag en vandaag woensdag : nina (vriendin) gaat gezellig mee naar pebbels en gaat ook rijden .. het ging geweldig goed pebbels luisterde onwijs goed naar haar .. maar na afloop nog 1 klein sprongtje .. pebbels dacht ha leuk neemt 2 meter van te voren een sprong en knalt boven op de hindernis gaat 1 meter verder met nina samen onderuit .. nina stond al snel weer op maar wat doet dat gekke beest van mij .. ligt uitgebreid te rollen beide hebben ze gelukkig niks donderdag : katja komt om kwart over 1 eindelijk op de manege aan (moest 12 uur zijn ) dus even de buitenboel geveegt en in de kantine opgewarmt .. even paardje gekozen .. luna dus ik loop naar de haar stal waar ze rustig ligt in dr box .. dus er even bij gaan zitten op een afstand want ze voelt zich snel bedreigt maar na een tijdje voelde ze zich prettiger en kon ik echt naast haar gaan zitten .. nina heeft toen een hele lieve foto gemaakt toen echt heerlijk gereden (wijken maar dat vind ze vrij moeilijk) ook het laatste kwartier zonder zadel morgen lekker vrijrijden op felic haar schatje ray