Pallatin schreef:Ik meld me hier ook, ik twijfel of ik een bijrijder ga zoeken voor m'n jonkie. Ik doe nu alles (met heel veel liefde) zelf, m'n vriend denkt dat het voor mij fijn zou zijn als ik niet elke dag naar stal zou hoeven. Ik heb tot de aankoop van dit paard jaaaaarenlang voor de paarden van anderen gezorgd en heb daarbij heel veel vrijheid gekregen van de eigenaars. Ik gun dat een andere jonge meid ook. Maaaarrr, ik vind het ook heel moeilijk om de zorg aan een vreemde over te laten. Hoe maak je die afweging? Ik zit te denken om m'n instructrice te vragen of ze een betrouwbare bijrijder kent, maar ik weet niet of ik het wel echt wil...![]()
Stom he? Mensen hebben me jarenlang hun dierbaarste bezit toevertrouwd en nu kan ik datzelfde niet....
Ik kon dit ook nooit. En nu, na 8 jaar heb ik een onwijs lieve verzorgster voor mijn paard. Moet je eerlijk zeggen, ik ging in die 8 jaar elke dag en moest niet denken aan een verzorgster. Nu ga ik 3/4 dagen (ligt aan mijn werkschema). Het geeft mij onwijs veel rust icm drukke baan met lange dagen

Moet wel eerlijk zeggen dat ik het getroffen hebt met mijn verzorgster