Roosje01 schreef:Dat is meestal als je dingen leest/schrijft.
Gezien ik niks meer hoor van eigenaresse ga ik ervanuit dat ze mij niet meer wilt als verzorgster. Misschien is het mijn mindere gezondheid momenteel waardoor ze mij links laat liggen, ik weet het niet. Is het netjes om haar een berichtje te doen dat ik wat anders ga zoeken? Of is het al afgesloten omdat ze niks meer laat horen al ongeveer een maand lang? Ik heb momenteel wat andere opties wat beter aansluit met mijn gezondheid op dit moment.
Ik zou wel een berichtje sturen maar dan meer denk ik voor mezelf om te zien of er nog een reactie komt en vooral wat voor reactie. Gewoon ter afsluiting voor mezelf.
Wat _Dreamer schreef kan ik deels begrijpen maar ik zie het zelf meer als intimiderend.
Zal uiteraard helemaal van het type eigenaar af hangen. Maar ik als recreatie ruiter zou niet snel voor een bijrijder gaan die ook instructrice is. Zo iemand is neem ik aan toch vrij sterk in hun mening en waar ze voor staan en andere leren en dat is prima maar zou zelf niet graag overdonderd worden.
Zou er zelf niet aan moeten denken dat als ik een vaste instructeur zou hebben zij ook mijn paard bijrijd. Zou me dan best bezwaard voelen als ik iets wil zeggen waar ik het niet helemaal mee eens ben.
Laatst bijgewerkt door Tigra_ op 29-11-16 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt